Loading...
dk

Kabinevarmer | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Nov 12 '14

MS: Ja, problemet er at Tesla ikke starter logning på trips før der er gået relativ lang tid på turen, så på det punkt synes jeg den er lidt ubrugelig.

/Martin

T3S7A
T3S7A Nov 12 '14

VisibleTesla er super fedt. Men mega træls at det skal kører på en computer. Da det virker fjollet at have en pc tændt når man ikke er hjemme :)

Ville ønske det virkede til en NAS. Eller endnu bedre, at der kom en app til telefon som kan det samme.

MS
MS Nov 12 '14

Dvs man skal have computer (i mit tilfælde MAC'en) tændt (og VisibleTesla kørende?) for at det virker med fx Schedule? Jeg lukkede bare program og MAC ned i går - det er så nok forklaringen på hvorfor den ikke gik i gang med at lade og varme her til morgen. Enig - det er rigtig træls.

T3S7A
T3S7A Nov 12 '14

Yepp. Skal være tændt hele tiden 7-24. Så snart det bliver lukket ned, så stopper alt. Den logger hellere ikke data, rute mm. Man skal også huske at fjerne så ens computer går i standby, dvale mm. så virker det nemlig hellere ikke. Så ja, øv.. For mig, ubrugeligt. 

Kiefer
Kiefer Nov 12 '14

Hmm, nå det er åbenbart ikke alle der har en VMware infrastruktur kørende hjemme med x antal virtuelle maskiner der kan håndtere opgaven ;-)

Her virker det fint, har det kørende på en VM med Windows 7 og JAVA og den er altid tændt, eneste problem er JAVA der stopper med at fungere med jævne mellemrum.

/Martin

KS
KS Jan 10 '16

Har tidligere postet info om TeslaMS, som jeg bruger.

Nu til aften sne, i morgen snefrie ruder og varm bil, helt uden at tænke på det.

Kalender funktionen har jeg selv lavet og der et p.t. 20 mulige entries i listen, og det dækker så rigeligt behovet.

Sider: « 1 2