Hej
Forleden stod MCU’en af på vores TMS ‘17. Heldigvis med knap 78.000 km på tælleren, så garantien dækker.
Den blev fragtet til Aarhus hvor den nu står og afventer en corona forsinket MCU - hvilket nok vil vare 4-6 uger.
Vi har en lånebil (Jaguar I-PACE, så nu kan jeg finde ud af hvor meget Tesla-killer den i virkeligheden er), så jeg er meget godt tilfreds med kundeservicen.
Det der lidt bekymrer mig er, at aircondition fortsat kører og ham jeg snakker med i Aarhus siger at det vil den blive ved med indtil en ny MCU kommer hjem.
Dvs 24 timer i døgnet i 4-6 ugers konstant kørsel med kompressoren i gang med jævne mellemrum.
Tesla Aarhus siger det ikke er et problem, men jeg er usikker på om det ikke slider voldsomt meget på systemet at køre konstant i 4-6 uger.
Jeg har regnet mig frem til at 6 uger 24H drift meget godt svarer til den tid bilen har kørt indtil nu. Dvs om 6 uger har jeg et A/C anlæg der har kørt dobbelt så længe som selve bilen.
Har I et bud på om jeg har fat i noget her eller om det er korrekt at anlægget fint kan klare bare at køre løs konstant?
/Thomas