Loading...
dk

(FUD) ...and the "most efficient" EV is AUDI e-tron | Tesla Forum

BKC
BKC Aug 16 '20
Denne artikel fra Teslarati beskriver en range test foretaget af et analyse firma, støttet af Polestar, som konkludere at flere forskellige EV, herunder Audi, Polestar og Jarguar, er mere effektive end TESLA, dette påtrods af at TESLA kørte længst og samtidig havde det mindste batteri.

Så hvordan kan TESLA så ikke være mest effektiv?Læs artikellen og se hvordan test resultantet kan komme ud til fordel for AUDI e-tron, Polestar 2 og Jagurar. 

Forummets indlæg er redigeret af BKC Aug 16 '20
KimT
KimT Aug 16 '20

Så andre ikke skal klikke; fordi Tesla kun kan køre 75% af EPA, og Audi 92% af EPA, så er Audi mere effektiv........

Bianco
Bianco Aug 16 '20

Det kører ren "high-way" og sammenligner med "EPA combined". Og sammenligner Polestar 2 standard m Tesla 3 Performance.

MOS
MOS Aug 16 '20

Totally BS! De skulle bare have angivet forbruget i Wh/km. Så havde det været tydeligt, hvilken bil, der var mest effektiv.

Forummets indlæg er redigeret af MOS Aug 16 '20
Kiefer
Kiefer Aug 16 '20

Alle firmaer benytter sig jo af mere eller mindre underlødige påstande i deres markertinsafdelinger for at få solgt deres biler. Tesla er jo ikke selv meget bedre, da de solgte Model S85 som værende med et 85KW batteri...

ankjaers
ankjaers Aug 16 '20

Hvad er det næste som de tester? Bedste regen imellem en SR+ og E-Tron

MOS
MOS Aug 16 '20
Citat fra ankjaers

Hvad er det næste som de tester? Bedste regen imellem en SR+ og E-Tron

Ja, med regen slået fra eller i laveste indstilling ;-> 

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Aug 16 '20
@martin<br />
Jeg synes ikke helt man kan sammenligne dette, da det her handler om bevidst at lyve om en konkurrents Ringere effektivitet selvom det er klart for de fleste at virkeligheden er en anden.
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Aug 16 '20
Twinauto
Twinauto Aug 16 '20
Det er jo både sjovt og trist, sjovt fordi Polestar må erkende at de sender et tungt skrummel på markedet - misforstå mig ikke, var tæt på at bestille den iudenlsnds i stedet for endnu en M3P, MEN ALLE foreløbige tests viser st den lider under sin vægt - faktisk så måtte det ene testhold sætte Teslaen på Chill fordi de havde en Polestar 2 på slæb:-) MEN, det er jo trist fordi 90% af DKs bilkøbere ikke ved så meget om EV og æder det råt!
Kiefer
Kiefer Aug 16 '20

Gustavsfar: Nu har Tesla vist aldrig været for fine til en løgn i ny og næ :)
Har vi sat din ladehastighed ned... nejda... har du mistet rækkevidde, det er jo heeelt normalt og din skærm er gået i sort, nej det ser vi yderst sjældent...

Men misforstå mig ikke, jeg synes som alle andre her, også det er noget pjat det Polestar gør. Fokuser nu på hvad dit eget produkt kan, istedet for hvad de andres ikke kan. 

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Aug 16 '20
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Aug 16 '20
Netop. Holde bolden på sin egen banehalvdel.
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Aug 17 '20