Loading...
dk

Internet Browser | Tesla Forum

Divaneser
Divaneser Oct 8 '20

Min S fra marts 2015 fik for ca. 18 måneder siden ny LTE/4G skærm. Internet browseren virker kun ganske kort lige når man har boot'et skærmen - derefter er der ikke hul igennem på nogen måde. Tesla siger: SÅDAN ER DET BARE.

Er der andre der oplever det samme?

KimT
KimT Oct 8 '20

Ja - sådan har det vel være de sidste par år efterhånden

Mobileineurope
Mobileineurope Oct 8 '20
Jeg har nøjagtigt det samme. Det har ikke noget med ny skærm eller andet at gøre hos mig. Det har ikke virket i de sidste par år. Jeg påtalte det inden garantien løb ud - da fik jeg at vide at det var en software bug, som Tesla var klar over og at de arbejdede på at få løst det. Jeg venter stadig....
Kiefer
Kiefer Oct 8 '20

Browseren i bilen har ikke virket siden de opgraderede fra 8.1 til nyere versioner...

Det er eksisterende funktionalitet i bilen, så hvis det havde været noget Tesla syntes skulle forbedres var det blevet. Tror mere de blot er ligeglade med den del. De går mere op i at lave nye "gadgets" end at få de ting de allerede har leveret til at fungere...

svhansen2006
svhansen2006 Oct 23 '20

Har samme problem efter seneste SW opdatering. Browser virker i 4-5 dage hvorefter den "fryser" Sgu dårlig stil Tesla!

svhansen2006
svhansen2006 Jan 31 '21

Hvis der er mange der har samme problem burde vi samlet skrive til Tesla. Når jeg taler med Tesla kan de slet ikke genkende at dette er et generelt problem

cth
cth Jan 31 '21

Jeg har en helt ny model S og ja browser virker og det meget bedre end den gamle S.

Men den får stadig ikke en præmie for hastighed :-)

Men om det er system eller LTE internet forbindelsen ved jeg ikke.