Loading...
dk

Audi RS e-Tron GT 2021 | Tesla Forum

P85DK
P85DK Nov 5 '20

Ser ud til at Audi (med hjælp fra Porsche) endelig er ved at komme lidt efter det. Den skal nok sælge godt, ser meget godt ud.

koden
koden Nov 5 '20

Jeg er nok bare blevet gammel.. men er nu mere til min anonyme model S .-)

HemligNemlig
HemligNemlig Nov 5 '20

Elsker den!

 
Ice2EV
Ice2EV Nov 5 '20

@HemligNemlig, 400 WLTP, svarer det ikke til ca lidt under 320 i dagligdagen...........

HemligNemlig
HemligNemlig Nov 5 '20
Citat fra Ice2EV

@HemligNemlig, 400 WLTP, svarer det ikke til ca lidt under 320 i dagligdagen...........


Jo jeg har jo nu hele 320km da den er faldet lidt mere fra de 375-335-320.
Men hvis jeg køber den ved jeg jo hvad jeg har med at gøre :-)
Så kan man jo håbe på at det super smarte system Tesla har med at lave OTA opdateringer ikke bliver noget andre mærker følger trop på så de ikke også bare vil passe på mig og mit batteri.
 
ankjaers
ankjaers Nov 6 '20


 

Citat fra koden

Jeg er nok bare blevet gammel.. men er nu mere til min anonyme model S .-)

Må give dig ret. Til trods for jeg ikke er rundet 30 endnu og er vokset op med 2 fast 2 furious film. Så er den lige "hurtig" nok i designet med synlige sensore og diverse luftindsug 

jramskov
jramskov Nov 6 '20

Lidt svært at vurdere med camo'en, men jeg har generelt godt kunne lide Audis design og jeg tror også jeg vil synes ret godt om denne. Den vil uden tvivl finde købere, om end startprisen lyder til at være noget højere end Tesla. Så vidt jeg forstod ville den starte ved £100k, hvilket er omkring £25k mere end Tesla Model S og den RS model han testede i videoen koster det samme som en Model S Plaid. Der er dog ingen tvivl om at nogen helt sikkert vil foretrække designet og kabinen i Audien. 

Ice2EV
Ice2EV Nov 6 '20
Quote from HemligNemlig
Citat fra Ice2EV

@HemligNemlig, 400 WLTP, svarer det ikke til ca lidt under 320 i dagligdagen...........


Jo jeg har jo nu hele 320km da den er faldet lidt mere fra de 375-335-320.
Men hvis jeg køber den ved jeg jo hvad jeg har med at gøre :-)
Så kan man jo håbe på at det super smarte system Tesla har med at lave OTA opdateringer ikke bliver noget andre mærker følger trop på så de ikke også bare vil passe på mig og mit batteri.
 

 

OTA kommer også i VAG koncernen, men spørgsmålet er om de føler sig mindre berettiget til justere på din enhed........ De har jo just ikke ry for at vedkende sig sit ansvar, TSI, DSG, Dieselgate etc. 
jramskov
jramskov Nov 6 '20

Det første Audi er kommet med (eller på vej med) er abonnement på bedre lys. 

P85DK
P85DK Nov 9 '20

Designmæssigt synes jeg den holder 100 og den vil helt sikkert få diverse nuværende RS ejere til at skifte selvom de må opgive en sprød udstødning.