Loading...
dk

Henvisning-link | Tesla Forum

pa
pa Dec 2 '20

Hej

Har tænkt på at måske købe en ny tesla er det en fordel at bruge linket så der er en der får 1500 km gratis, eller kan man selv få noget ud af det på en anden måde, evt ved en byttehandel.

Jeg kender ikke nogen der har en tesla derfor spørger jeg

Ice2EV
Ice2EV Dec 2 '20

Hvis du benytter link, så får både du og linkejer 1500 km supercharging.

På den ene side så bruger jeg næsten aldrig supercharger(måske 5 gange om året). Og så alligevel var vi i Spanien i sommers i vores og kunne have haft brugt det.

Brug mit eller en af de andres. Eks MOS, som er et unikum eller Kiefers pga hans utrættelige kamp for at montere nye og større eMMC'er i model S'er med sort skærm.

Eller vil du gå helt kosher, så se om du kan finde Teslabjørns. Han er altså også en ener. På en anden side plejer han i hans youtube og reklamere for dem der hjælper ham, han har sikker km nok til månen og tilbage.

.https://ts.la/jess61956

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Dec 2 '20
Kemp
Kemp Dec 2 '20
Citat fra pa

Hej

Har tænkt på at måske købe en ny tesla er det en fordel at bruge linket så der er en der får 1500 km gratis, eller kan man selv få noget ud af det på en anden måde, evt ved en byttehandel.

Jeg kender ikke nogen der har en tesla derfor spørger jeg

Du må meget gerne bruge mit ;-)

Forummets indlæg er redigeret af Kemp Dec 2 '20
SuneH
SuneH Dec 3 '20

TeslaBjørn har mig bekendt opsparet til 2 stk Roadsters via referals, så han er nok dækket ind. Enig, brug MOS' eller Kiefers.

MOS
MOS Dec 3 '20

Tak for de fine anbefalinger!

Hvis nogen har lyst, må I gerne bruge mit referral link: http://ts.la/markolaf238

Og husk nu, at man ikke skal bestille bilen først og så tro, man kan tilføje linket et eller andet sted under eller efter bestillingen.

Nej, man skal starte med at klikke på referral linket og så kommer man til direkte til bestillingssiden, hvor man kan bestille bilen. Referral koden bliver så automatisk registreret for begge parters vedkommende.

Forummets indlæg er redigeret af MOS Dec 3 '20
cth
cth Dec 3 '20

Øv skulle jeg have tænkt på...

Gør jeg næste gang :-)

Kemp
Kemp Dec 3 '20
Citat fra cth

Øv skulle jeg have tænkt på...

Gør jeg næste gang :-)

Jeg fik tilføjet referral link efter bestilling, kontaktede Tesla Aarhus de gjorde det for mig ;-)

tm3ejer
tm3ejer Dec 8 '20

Er der nogen af jer der ved, hvor man kan se om det er lagt på ordren? Jeg er sikker på at jeg benyttede et link på min ordre og det fremgik også at bestillingsguiden, men jeg ser det ikke på min konto eller ordre nogen steder. Hvordan kan jeg så være sikker på at det fungerede?

voigt1
voigt1 Dec 8 '20
Citat fra tm3ejer

Er der nogen af jer der ved, hvor man kan se om det er lagt på ordren? Jeg er sikker på at jeg benyttede et link på min ordre og det fremgik også at bestillingsguiden, men jeg ser det ikke på min konto eller ordre nogen steder. Hvordan kan jeg så være sikker på at det fungerede?

Spørg den hvis kode du brugte - han kan se det på hans konto og i app under lootbox. En bekendt har både afbestilt og bestilt via min kode  og det kan jeg gå ind og se.
tm3ejer
tm3ejer Dec 8 '20
Citat fra voigt1
Citat fra tm3ejer

Spørg den hvis kode du brugte - han kan se det på hans konto og i app under lootbox. En bekendt har både afbestilt og bestilt via min kode  og det kan jeg gå ind og se.

Tak, jeg fandt selv ud af det på samme måde, selvom jeg stadig ikke forstår hvorfor man ikke selv kan se det.