Loading...
dk

3 spørgsmål ang salg af performance | Tesla Forum

thoma
thoma Dec 3 '20

Er der nogen der har prøvet at lave en indbytnings/sælge deres egen model 3 til tesla ?hvordan ligger deres priser , er de meget lave ?

Hvad med bilbasen er der nogle der har solgt den vej og hvor lang tid har det taget for jer at sælge jeres tesla ?

Jeg vil gerne ha den nye performance men tør ikke bestille, hvis jeg nu ikke får den solgt, så kan jeg stå med 2 biler...

Nikola
Nikola Dec 3 '20

Deres bud på andre mærker er i hvert fald latterligt lave, men ved ikke med deres egne biler...

Men hvorfor ikke sætte den nuværende til salg? Der er stor interesse for Tesla pt. så hvis du sætter den til de rigtige pris er den solgt på få dage. 
Solgte en SR+ for nylig, tog mindre end 2 dage. Men den var også sat til en realistisk pris, i stedet for de overoptimistiske priser som mange står til pt. Nogen tror åbenbart at de kan sælge en 1/1,5 år gammel bil til stort set det samme som en ny koster....

Hvis du bliver presset med bil kan du jo leje/minilease en bil, 1 mdr. kan findes fra omkring 3-4 k 

Forummets indlæg er redigeret af Nikola Dec 3 '20
thoma
thoma Dec 4 '20

Tak for info.

bskaarup
bskaarup Dec 4 '20

Det koster ikke noget at få en indbytningspris og de svarer ret hurtigt: https://www.tesla.com/da_DK/tradein

De bød 427 for en M3LR jeg selv havde givet 520 for efter 19.000 km. og 16 måneder

Forummets indlæg er redigeret af bskaarup Dec 4 '20
thoma
thoma Dec 4 '20

Ang indbytnings pris det kan vist være lige meget DEN grå perfornance med sorte sæder som jeg gerne vil købe til 527.000 kr er væk fra deres side, jeg chattede med dem de sagde der kommmer ikke flere i år .

Så det bliver ingen ny bil, det bliver sku for dyrt næste år.

MOS
MOS Dec 4 '20

@thoma

1. Gå i panik og skynd dig at købe en anden Tesla inden nytår.

2. Drop planerne om at køre Tesla.

3. Eller kryds fingre for at resultatet af regeringsforhandlingerne om elbilafgifter falder fornuftigt ud, så en elbil også bliver til at betale efter nytår.

PeterDahl
PeterDahl Dec 4 '20
Ser ud til at en M3P er billigere i 2021 end 2020, så ingen panik. Mere gråd hos os der købte og har betalt mere i år end hvad det bliver næste år...
Vildgut
Vildgut Dec 4 '20
Citat fra PeterDahl Ser ud til at en M3P er billigere i 2021 end 2020, så ingen panik. Mere gråd hos os der købte og har betalt mere i år end hvad det bliver næste år...
Det er standard. Største usikkerhed ved de fleste beslutninger herhjemme bunder i politik jo... Hilsen en der købte ny bil, og 3 mdr efter faldt en tilsvarende fra ny med Ca 45k pga afgiftsændringer :)