Loading...
dk

Hvorfor sætte til salg under hvad Tesla tilbyder? | Tesla Forum

MOS
MOS Dec 10 '20
Citat fra Nikola

Skal man tage en lidt konspirationsbaseret tilgang, kan det undre mig lidt at Tesla ikke nævner de nye afgifter/korrigerer konfiguratoren? Kunne man forestille sig at de håber at enkelte ikke følger med og tænker at man hellere må slå til på en lagerbil inden det er for sent?? 

Mon ikke det er så simpelt, at de blot skilter med den pris, der fremkommer ved at regne med gældende afgiftsregler? De nye regler er jo ikke formelt vedtaget endnu, selvom der ligger en aftale. Tesla kan naturligvis endnu ikke garantere de nye priser, f.eks. i tilfælde af at noget af lovgivningen af en eller anden grund ikke bliver kørt igennem.

Jeg vil tro, at Telsa, kort tid efter de nye afgiftsregler er formelt vedtaget i folketinget, vil lægge de nye priser på hjemmesiden.

Forummets indlæg er redigeret af MOS Dec 10 '20
Nikola
Nikola Dec 10 '20

Er Tesla buddet ikke i den høje ende? 

Om et øjeblik kan man købe en tilsvarende opdateret model (uden revolutioner, men dog et par fine funktioner), som har første reg i 2021 til omkring 470?

Så kan en brugt fra 2019, med en del km vel næppe sælges for eks. 410-420 (der skal vel min. lægges 20-30k oven i)

 

 

Vildgut
Vildgut Dec 11 '20
Citat fra Nikola

Er Tesla buddet ikke i den høje ende? 

Om et øjeblik kan man købe en tilsvarende opdateret model (uden revolutioner, men dog et par fine funktioner), som har første reg i 2021 til omkring 470?

Så kan en brugt fra 2019, med en del km vel næppe sælges for eks. 410-420 (der skal vel min. lægges 20-30k oven i)

 

 

Jeg synes ikke prisen lyder helt off. Jeg blev tilbudt 410 hos privat forhandler... LR awd, hvid, hvid, anhænger træk. Fra december 2019 og kun kørt 20k( tak Corona). 
Nikola
Nikola Dec 11 '20

410 var det i ren handel?

Nikolaj
Nikolaj Dec 11 '20
Måske byder Tesla bevidst højt på brugte Model 3 i bytte for at øge salget her op til årsafslutningen. Det er jo en nem måde at øge salget på, især nu hvor der er meget stor fokus på at nå målet på 500.000 solgte biler i 2020
Sider: « 1 2