Loading...
dk

Venstre forlygte | Tesla Forum

Ice2EV
Ice2EV Dec 11 '20

Hey dudes.

Vågnede op til en halvblind slæde til morgen. Venstre forlygte er sort, heller ikke blink.

Har booket tid, men tidligst muligt er 6 januar med ranger eller 11 januar i Århus. Valgte Ranger.

Det er ikke lige tiden på året til halvblind kørsel, efter min mening.

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Dec 11 '20
Det kan blive dyrt. Min højre kostede knap 10. Øv!
P85DK
P85DK Dec 11 '20

arghh - Model 3 er vel stadig under 2 års garanti, så helt dyrt bør det ikke blive

@Ice2EV - har du tjekket at der ikke er en løs forbindelse, stik der er hoppet af fordi det aldrig har været monteret korrekt?

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Dec 11 '20
Krone2000
Krone2000 Dec 11 '20

Er der ikke 4 års garanti på bilen?

Ellers vil jeg som P85DK foreslår, kontroller stikket.

Og ellers er der jo også muligheder på ebay, her er et brugt sæt i USA, til 2500,- Kr. + forsendelse.

https:///...d:g:qT0AAOSwOL9eb6iG

Ice2EV
Ice2EV Dec 11 '20

Den er heldigvis stadig under garanti, 20 måneder, og ikke ramt 80.000 km. Så jeg klapper lige hesten med ebay og selvadskillelse af dyret.

Med mindre jeg selvfølgelig forholdsvis nemt kan komme til stikket. Tænker bare det enten er noget frunk eller hjulkasser der skal skilles ad, og så tænker jeg grundet garantien, at jeg skal holde fingrene væk.

Ice2EV
Ice2EV Dec 11 '20

Whooops søgte lige på left headlight og den her kom op, som nævnte at left headlight var linked til wipers..... Bemærkede nemlig også igår at autowipers var pisse ringe i let regn.

Check out left rear video link, første kommentar har helt ret.....

https:///..._tied_to_front/ ;

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Dec 11 '20
Ja I har selvfølgelig ret. Så ikke at det var en m3 tråd.
Ice2EV
Ice2EV Dec 13 '20

Wupti så lyser den igen. Ved ikke hvorfor, og nu tænker jeg Tesla kan få lov at skilledet af og se om der er en løs samling.

Prøvede ellers både genstart på rat, power total down, men det hjalp ikke på dagen.