Loading...
dk

Teslaspotting | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Jun 29 '14

Så en hvid/sort Roadster på Århusvej ved Hinnerup i Århus retning Hadsten lørdag.

/Martin

MicTheCat
MicTheCat Jul 1 '14
Så en grå på E45 sydgående syd for Kolding i går d. 30/6 og en hvid i dag i Tønder. Ja ja der kommer flere i det Sønderjyske ;-)
MicTheCat
MicTheCat Jul 1 '14
Og sjovt nok så overhalede jeg i går kort efter den grå en JAGUAR. Kan godt se hvorfor nogle forveksler Teslaen med Jaguaren. Bagfra er de temlig ens. Forfra er Teslaen bare federe !!!
TMD
TMD Jul 1 '14
Jeg så en grå TMS'er på Slangerupvejen idag ca 17:40 på vej mod Farum. Er sikker på, at jeg har set samme bil flere gange på denne vej.
MDamm
MDamm Jul 2 '14
Sådan så der ud på Middelfart SC station søndag d. 30. Og mandag d 31 Juni..
To drenge fra Tesla var også forbi og talte om at få åbnet flere standere....
MicTheCat
MicTheCat Jul 2 '14

Super at lade stationerne i Middelfart bliver brugt flittigt. Så går det ikke som med Better Place hvor der aldrig var et øje;-)

KS
KS Jul 3 '14
Var forbi DAS karosseri i Rødovre i dag for at få fixet bulen og skaden efter mit møde med en cyklist for et par måneder siden.

Der var desværre ret mange Tesla'er at se derude. 7 stk var inde foruden min - nogle værre tilredt end andre..
sorbra
sorbra Jul 4 '14

Øv. Jeg håber ikke at det betyder at Teslaer statistisk får flere buler end andre biler. Ville vel være skidt for forsikringspræmien på den lange bane...

120281
120281 Jul 4 '14
Måske en kombi af at ejerne ikke kan håndtere 300-400hk med baghjulstræk eller andre billister bare ikke kan høre den, vurdere dens hastighed.
Kiefer
Kiefer Jul 5 '14

Jeg synes ikke det er føste gang jeg hører at der holder mange Teslaer derude?

Det skal nok også ses i lyset af, at der bare er mange flere biler at køre ind i, i KBH ;-)

/Martin

MicTheCat
MicTheCat Jul 9 '14
Så en grå i dag d. 8/7 kl 1545 ved Rørkær nær Tønder. Så har jeg samlet set fem i Sønderjylland hvoraf de to observationer nok var gengangere.
Lasse
Lasse Jul 9 '14

Hej alle. Jeg overvejer af købe en Tesla S – Jeg flyver til København, fredag d. 1 august for at prøve (måske købe) en Tesla S.  Jeg vil høre, om der findes en "glad" Tesla S ejer i Nordjylland, som jeg må ringe til eller besøge, for at høre din erfaring med bilen. Hvad skal jeg eventuelt være opmærksomhed på inden jeg bestiller bilen, fx "need to have" og "nice to have" mv... – ser frem til at høre fra jer. Vh Lasse Thomsen

Forummets indlæg er redigeret af Lasse Jul 9 '14
kajakaj
kajakaj Jul 9 '14

Ikke just Nordjylland, men du er velkommen i Langå ved Randers til en snak om bil og bestilling

Kiefer
Kiefer Jul 9 '14

Ellers er det vel "bare" at tage til Hjørring på tirsdag, der skal vel nok dukke en Teslaejer eller to op til åbning af supercharger.

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Jul 9 '14
TwoChops
TwoChops Jul 10 '14

Lige netop Nordjylland.

Du er altid velkommen til en snak m.v.

/Jeppe, Hadsund.

Bianco
Bianco Jul 10 '14
Citat fra Lyn fx "need to have" og "nice to have" mv...

Her er lidt inspiration, og spørg endelig i øvrigt (lav evt en ny tråd):

http://nickjhowe.com/tesla/modelsguide.html

http:///...connector-hpwc/ ;

Larsen
Larsen Jul 10 '14
Hvis jeg kan finde tiden, så kommer jeg en tur til Hjørring til åbningen af SC
TwoChops
TwoChops Jul 10 '14
Kommer også til Hjørring event
Hookmaker
Hookmaker Jul 11 '14

Var lige forbi Amager idag, fuldt hus hos Tesla - super godt at se at der er gang i den...;-)

Kiefer
Kiefer Jul 11 '14

bilimp.dk siger 67 solgte i Juni og nu 225 i alt i år. Stadig et stykke op til de norske salgstal ;-)

/Martin

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »