Loading...
dk

Teslaspotting | Tesla Forum

JL
JL Dec 9 '14
Der holdt to Teslaer. Den ene i farven metallicbrun, som man ikke kan fbestille mere og så en anden der havde wrap/folie i en farve der lignede den wrap der hedder Gunmetal :-)
Forummets indlæg er redigeret af JL Dec 9 '14
Nommensen
Nommensen Jan 31 '15
I Paris vælter der ikke ligefrem Tesla'er rundt - har på en uge set 2 og den ene kørte som taxi.
Steen_Bo
Steen_Bo Jan 31 '15

Er lige kommet hjem fra en tur i Geilo. Vi så 29 stk på vej op fra Larvik via Drammen og Gol 316 km., Det var lige før der flere Tesla S end Bmw'er :-) Også kun 5 stk på vej Hjem :-(

Kiefer
Kiefer Jan 31 '15

På turen fra lufthavnen og indtil centrum af San Francisco så jeg nogle enkelte Teslaer, men egentlig ikke helt så mange som jeg ville have forventet, når det nu er det område hvor bilen bliver produceret, men hold da op hvor er der mange Prius'er her...

Men ud af den gruppe på vel omkring en tyve stykker er det interessant, at både høre og se hvor mang eaf dem der rent faktisk snakker om bilen, vel at mærke uden at jeg har snakket først ;-)

Det lyder til at kendskabet, i hvertfald blandt IT folk, på bilen er relativt højt i Danmark, der er flere der kender nogen der har købt og flere der allerede har været ude og få prøvetur.

/Martin

TorbenJ
TorbenJ Feb 4 '15

Ang. MS på sjove steder, jeg så 2 stk på Hawaii her i sommer, den ene på Big Island, den anden på Oahu (hvor der er en forhandler) - de kan nok nøjes med 60kWh ;-)

MDamm
MDamm Mar 3 '15

The D Spottet i Middelfart klokken 16. Av hvor er den lækker.

Forummets indlæg er redigeret af MDamm Mar 3 '15
Hookmaker
Hookmaker Mar 3 '15

Havde han jakken?.......;-)

MDamm
MDamm Mar 3 '15
Nix, ingen jakke, men et stort smil efter de første 200km. Fed kabine helt i sort, og lækre next gen sæder.
Hookmaker
Hookmaker Mar 3 '15

Ja jeg fik lige en kig på sæderne i den ude på Kirstinehøj i sidste uge. Lækkert - Glæder mig!

muller
muller Mar 3 '15

Den ligner godt nok den jeg har stående meget... :-)  ... lige bort set fra det stumme :D måske.

KS
KS Mar 3 '15

Præcis samme som min - helt ned til piano sort decor.

Fed, fed, fed bil - super sæder at sidde i og bare fed. Kan slet ikke vente, så fredag med prøvetur kl 9 bliver bare for at forkorte ventetiden. Både Henrik og jeg har et GoPro kamera med - og jeg en brækpose til Henrik..

Junior
Junior Mar 3 '15

Glæder mig fandeme også til min sorte kommer til landet, ventetiden er ulidelig :)

muller
muller Mar 4 '15

@larsendk: Set i lyset af at man ikke må sige negerkonge mere, så tror jeg at du læner dig op af racisme paragraffen. :-) 

P85DK
P85DK Mar 4 '15

Var der nogle af jer der bemærkede om den kom med en staggered kombination? Over there er de åbenbart stoppet med det: http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/42945-P85D-tire-size-no-longer-staggered - så det er conti 245/35/21 hele vejen rundt

Hookmaker
Hookmaker Mar 4 '15

Ja, hvis du bestiller 21" som option...;-)

Larsen
Larsen Jul 20 '15
Dansk Tesla S set hos Super U i Fayence i Sydfrankrig. Var desværre ikke kørende i min egen Tesla, men en Nissan Primastar uden aircon, så jeg var lidt misundelig. Vi har hus i byen Seillans som ligger tæt på Fayence. Er ejeren af Teslaen, en her fra forum?
Bluecoffee
Bluecoffee Jul 23 '15
Okay, hvem er på AB's anlæg torsdag aften? Rammen på nummerpladen afslører, at det er en fra dette forum:-)
BoHolden
BoHolden Jul 23 '15

Okay Bluecoffee - den tager jeg på min kappe :-) Træner unge fodboldgutter derude :-)

Kris
Kris Jul 26 '15
3 Teslaer på samme Fanøfærge i onsdags! Var det den dag man skulle ha' købt en lottokupon?
DeaconWP
DeaconWP Jul 26 '15

Ja Kris, det havde nok været en god ide. Havde du ikke et kamera med?

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15