Er lige kommet hjem fra en tur i Geilo. Vi så 29 stk på vej op fra Larvik via Drammen og Gol 316 km., Det var lige før der flere Tesla S end Bmw'er :-) Også kun 5 stk på vej Hjem :-(
På turen fra lufthavnen og indtil centrum af San Francisco så jeg nogle enkelte Teslaer, men egentlig ikke helt så mange som jeg ville have forventet, når det nu er det område hvor bilen bliver produceret, men hold da op hvor er der mange Prius'er her...
Men ud af den gruppe på vel omkring en tyve stykker er det interessant, at både høre og se hvor mang eaf dem der rent faktisk snakker om bilen, vel at mærke uden at jeg har snakket først ;-)
Det lyder til at kendskabet, i hvertfald blandt IT folk, på bilen er relativt højt i Danmark, der er flere der kender nogen der har købt og flere der allerede har været ude og få prøvetur.
/Martin
Ang. MS på sjove steder, jeg så 2 stk på Hawaii her i sommer, den ene på Big Island, den anden på Oahu (hvor der er en forhandler) - de kan nok nøjes med 60kWh ;-)
Ja jeg fik lige en kig på sæderne i den ude på Kirstinehøj i sidste uge. Lækkert - Glæder mig!
Den ligner godt nok den jeg har stående meget... :-) ... lige bort set fra det stumme :D måske.
Præcis samme som min - helt ned til piano sort decor.
Fed, fed, fed bil - super sæder at sidde i og bare fed. Kan slet ikke vente, så fredag med prøvetur kl 9 bliver bare for at forkorte ventetiden. Både Henrik og jeg har et GoPro kamera med - og jeg en brækpose til Henrik..
@larsendk: Set i lyset af at man ikke må sige negerkonge mere, så tror jeg at du læner dig op af racisme paragraffen. :-)
Var der nogle af jer der bemærkede om den kom med en staggered kombination? Over there er de åbenbart stoppet med det: http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/42945-P85D-tire-size-no-longer-staggered - så det er conti 245/35/21 hele vejen rundt
Okay Bluecoffee - den tager jeg på min kappe :-) Træner unge fodboldgutter derude :-)