Loading...
dk

Teslaspotting | Tesla Forum

Flemming
Flemming Mar 9 '14
@TSLA, Hej Carl og frue, tak for en hyggelig sludder på vaskepladsen i går ved Bauhaus.
Det med navne har jeg det også indimellem svært med, Men mit rigtige navn er Flemming.
Håber vi ses en anden gang.
NOELON
NOELON Mar 9 '14

@Flemming: sorry for navneforviringen.

muller
muller Mar 9 '14

Meget smuk sort Model S set i modkørende retning på vej mod nord helt i starten af motorvejen (16) i Utterslev mose i dag kl ca. 14.45. Jeg synes stadig, at det er et alt for sjældent syn...

Hookmaker
Hookmaker Mar 9 '14

Så lige Ken på sydmotorvejen i retningf mod kbh. ved 10.15 tiden idag. Der kommer nok lidt mere i billedet efter marts, - rygtet vil vide at Tesla DK regner med at udlevere op imod 80-100 biler i marts.!!!

KS
KS Mar 9 '14

10.15? så var det ikke mig - jeg var igang med at slibe båd allerede kl 8.48 i Hundige - og har arbejdet hårdt hele dagen - Var nok på motorvejen et par timer tidligere.

Hookmaker
Hookmaker Mar 9 '14
Så må det have været Rasmus, - ellers er der flere der efterhånden har fået en "wrapper" i matblå...;-)
JensMelhede
JensMelhede Mar 10 '14

@Jgilberg: hvilken længde kabel har du brugt til at lade i deres kælder på Scandic Fr.Havn og Esbjerg?

Jgilberg
Jgilberg Mar 10 '14

@JensMelhede: I Fr. havn har de sådan nogle parkeringssperrer på hver p-plads. De må fysisk "låse op" og derefter lægge anordningen ned før man kan køre ind i "båsen". Hotellet reserverer derfor pladsen hvor 400V stikket står. Jeg bruger derfor UMC der følger med Teslaen. Hos Scandic Århus Vest får man lov til at bakke ind på græsset, men husk, der må du have en "hjemmelavet" overgang fra 32A til 16A!

Esbjerg skal jeg prøve kommende fredag, men viceværten sagde at jeg ville kunne stå tæt på stikket. Jeg har uansett alltid med en 10m forlængerledning (400V).

Stidsholt24
Stidsholt24 Mar 11 '14

Så en sort Model S i nordjylland her til morgen kørende imod sæby. Har nu set den 2 gange.

Det er fantastisk endelig at se den live heroppe i det nordjyske!  (savl)

NOELON
NOELON Mar 13 '14

Var til generalforsamling i Hvidovre Vindmøllelaug igår aftes. Der holdt 2 Signature Røde Model S. Den ene var min den anden var Erik Christiansen's. Flot reklame for grøn omstiling.

Forummets indlæg er redigeret af NOELON Mar 13 '14
Raymond
Raymond Mar 13 '14

Jeg skal til generalforsamlingen i Provestenens Vindmøllelaug i aften, der vil så være mindst 1 Model S, håber der kommer flere.

NOELON
NOELON Mar 13 '14

@Raymond: Jep vi ses!

sjensen
sjensen Mar 13 '14

Det er altså lidt sjovt. Jeg er lige kommet hjem fra samme Vindmøllelaug møde :-) Det var dog min kone der havde Tesla'en i dag.

Jeg stemte i hvert fald på dig Raymond.

NOELON
NOELON Mar 13 '14

Ja, det var jo ærgerligt, at vi ikke fik hilst på hinanden. Jeg fik kun snakket med Raymond. Det er jo altid sjovt at få ansigter på folk - ikke mindst når de har samme bilsmag :-)

NOELON
NOELON Mar 17 '14

Var i Nærum ved 13:30 tiden i min sorte Roadster. På Rundforbivej udfor Volvo kører en sort Model S op bag mig, men drejer mod motorvejen nordpå mens jeg fortsætter for at køre mod København. Ved hjemkomsten til Østerbro ser jeg en grå Model S på kalkbrænderihavnsgade. Herligt med så mange på gaderne, så man nu kan se 2 stk indenfor 1 time.

Forummets indlæg er redigeret af NOELON Mar 17 '14
Hookmaker
Hookmaker Mar 17 '14

Jeg fornemmer der skal op imod en 80-100 på gaden alene i marts, så nu kommer den virkeligt til at ses i gadebilledet..;-)

rms
rms Mar 19 '14

Så en hvid på København C motorvejafkørslen som kørte mod Amager her til morgen.

Hov, må man gerne være med i denne tråd selvom det er Teslaspotting fra en Tesla ;-)

Ruderen
Ruderen Mar 19 '14

Så en sort i København ,Nørrebro ,Jagtvejen kl 17:15  

christer
christer Mar 19 '14
Fulgtes med en rød P85+ over en længere strækning ved vejarbejdet ved Karlslunde her til eftermiddag. Vi udvekslede naturligvis thumbs-up som to buschauffører!:)
Stuckmann
Stuckmann Mar 20 '14

så i dag på hovedvej 14 nær viby sj Taxi Nords Tesla Model S :) havde pænt med skub i da de sku overhæle 

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »