Loading...
dk

Teslaspotting | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Apr 5 '14

Har lige siddet mens jeg ventede på at komme om bord på Molslinien ved Sjællands Odde og vinket til en familie i en rød Model S. 

Ville egentlig have haft skrevet dette indlæg via den indbyggede skærm, men der går et eller andet galt hver gang jeg forsøger...

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Apr 5 '14
Tue
Tue Apr 5 '14
Citat fra muller

Vi er i hvert fald 2 snart 3 i Birkerød. Tollerup(hvid), undertegnede(sort) og så kommer JensMelhede til inden for de næste par uger.

Så bliver jeg nok nummer 4 i Birkerød.

Bestilte i januar i år og fik lovet levering i maj, hvilket måske lige holder, da ”My Tesla” i dag skiftede status til ”Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din model S”. Herligt

Mvh. Tue

Forummets indlæg er redigeret af Tue Apr 5 '14
Kiefer
Kiefer Apr 5 '14

Og sørme om ikke der kom en mørk grå og holdt lige over for min ved Rema 1000 i Søften her uden for Århus. Det begynder jo at vrimle med dem her i det jyske :-)

/Martin

TwoChops
TwoChops Apr 6 '14
Var lige en tur i Aalborg sidste weekend og kørte forbi ladestationen ved Sømandshjemmet. Stillede min spritnye P85 op til foto ved siden af en grå, der stod og sugede strøm. Hyggeligt :-)
kajakaj
kajakaj Apr 6 '14

Det må være Jacobs (Kaliffen) du holdt ved siden af.

Holm
Holm Apr 6 '14

ja det var mig .. den fik lige 400 nye km også hjem igen, super fedt at man kan ! 

Larsen
Larsen Apr 6 '14
Det må have taget lang tid med enfaset 13 ampere campingstik. Var forøvrigt ved den samme lader fredag aften medens vi var i biffen i Nordkraft.
Forummets indlæg er redigeret af Larsen Apr 6 '14
Holm
Holm Apr 7 '14

@Larsen det er et 16 amp/ 400 volt udtag på sømandshjemmet så 5½ time så var vi klar til at kører hjem

Larsen
Larsen Apr 7 '14
Det sidder nok på venstre side af ladekassen. Jeg var så "forhibbet" på at teste mit nylavede blå camping stik, at jeg slet ikke så efter om der var andre stik på kassen.
Bluecoffee
Bluecoffee Apr 8 '14

Fulgtes her til morgen kl. 9  fra Hans Knudsens Plads til Tagensvej i København med en fin brun model.

KS
KS Apr 8 '14
Holdt på parkeringspladsen hos Energinet, og helt ved indgangen til P-pladsen holdt en grå. Har visitkort i forruden, så ring hvis i skal bruge en ladning hos Energinet.
ndvinge
ndvinge Apr 10 '14

@KSeitzberg - Hej Ken, har set dig et par gange, jeg er p.t. konsulent hos Energinet. Har overvejet kraftigt at købe en brik hos EON nu hvor man kan få en "fordelsstander" pris, men jeg har ikke noget kabel til dem. Hvad har du givet for dit, og hvor har du købt det? (PS: Hvornår er du igen i Fredericia? Så slår jeg lige på tråden :-)

KS
KS Apr 10 '14

@ndvinge:

Er hos Energinet mandag og tirsdag. Sidder i BI teamet - initialerne er xkse. Smid en mail og lad os stikke hovederne sammen, så skal jeg fortælle lidt om EON's pris..

Ring gerne på 40303430. Ken

Stuckmann
Stuckmann Apr 12 '14

så 2 i dag 

et stk hvid på E20 vestgående lige omkring Ringsted og et stk Grå på Rute 6 mellem Roskilde og Tune retning mod Køge 

KS
KS Apr 12 '14
Ingen ord..
kapsel
kapsel Apr 13 '14

2 stk. Model S spottet på Nørrebro - ved Stefansgade og Jagtvej..

http://imgur.com/a/j6yGF

Hvem melder sig? :) Og hvem kan en dag give mig en tur i en Model S..? Pretty please? Jeg er Tesla shareholder og har en mildest talt stor interesse i Tesla.. og følger også Elon Musks andre projekter meget tæt

Forummets indlæg er redigeret af kapsel Apr 13 '14
KS
KS Apr 14 '14

1 stk fanget foran - og læg mærke til bakspejlet.

Hookmaker
Hookmaker Apr 14 '14

Det lugter da af parade, hva...?...;-)

Stuckmann
Stuckmann Apr 16 '14

Hvid P85 set på Baldersbuen i Hedehusene (baldersbrønde) omkring kl 8:30 

Bluecoffee
Bluecoffee Apr 17 '14
Så tog jeg cyklen frem, og jeg fik meget mere at se: Lidt før kl. 9 en sort model S på gl. Strandvej mod Nivå, en næsten magen til på Strandvejen i Rungsted, og på vej hjem kl. 17 en grå næsten som min egen ml. Østerport og Bredgade (ikke Teslas i butikken, som jeg selvfølgelig også så på vejen. Ialt fem stks. inkl. min i carporten. Dertil nogle Leaf'er og 2 af den idag mere sjældne end Tesla Renault Fluence. It's coming.
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »