Loading...
dk

Ringe til Tesla?? | Tesla Forum

Haabefuld3ejer
Haabefuld3ejer Dec 18 '20

Hej

Oplever konstant, at man ikke kan komme i kontakt med Tesla i Århus. Man får en remse om nødsituation, servicecenter eller vent. Har fået at vide, men bare kan trykke 3, men det kommer man ikke igennem med. Kun tryk 4 virker, så kommer man igennem til en engelsktalende person, der så kan stille videre til Århus. Det virker ikke særlig kundevenligt.

voigt1
voigt1 Dec 18 '20

Man ringer ikke til Tesla, de ringer til dig :-) Har været en gammel vittighed - men korrekt, det er ret dårligt. Tror nok at sidst i kvartalet, er der vist ikke tid til at snakke telefon :-(  

PeterDahl
PeterDahl Dec 18 '20

Melder mig gerne i koret der mener at Tesla nok ikke er førende på kundeservice og tilgængelighed. Dog vil jeg til deres forsvar nævne at det gik udemærket sidst jeg kontaktede dem. Fik fat i den engelsktalende mand og han lovede at en fra Tesla ville kontakte mig samme dag. Vi skulle lidt ud på eftermiddagen, men så prøvede de også at ringe. Da jeg havde konen i røret kom de ikke igennem, men der kom fluks en sms fra Lasse fra Tesla, og kommunikationen over sms har siden fungeret ok. Det er ikke lyn hurtige svar, men det har umiddelbart fået svar på min sag.

Haabefuld3ejer
Haabefuld3ejer Dec 20 '20

Det skal så retfærdigvis siges, at Tesla har solgt rigtig mange biler op til den 17. der var sidste frist for at købe før de nye afgifter. Skal have fat i Tesla ang. køb af vinterhjul. Bestilte 23.-11. , betalingen trukket 25.-11. Men ingen melding om levering. Har skrivet til onlineordersemea, men kun fået et standardsvar om, at de har travlt og vil kigge på sagen. Det var 9.-12. Siden dyb tavshed. Som jeg opfatter det, er det ikke god forretningsskik at trække betaling før man har en dato for levering. 

PeterDahl
PeterDahl Dec 20 '20
Jeg købte vinterhjul med bilen. Bilen blev udleveret d. 4/12 på sommerdæk, og jeg ringede til Euromaster for at få en aftale om skift til vinterdæk. Det skulle have været den 17, men dækkene var åbenbart ikke kommet frem, så nu prøver vi igen tirsdag. Har imellem tiden sms’et med Tesla som siger de burde være fremme næste uge, så det håber jeg da. (Den korrespondance jeg referere til herover).

Umiddelbart har Tesla været flinke nok til at undersøge sagen og der har været fin kommunikation, men at et firma af den kaliber ikke kan løse logistikken så de kan levere med vinterdæk i december måned er sq lidt mærkeligt og lettere utilfredsstillende.
CanEl
CanEl Dec 20 '20

de må ikke trække betaling førend varen er afsendt.
dette er alm. postordre procedure.

Haabefuld3ejer
Haabefuld3ejer Dec 21 '20

Tak for tilbagemeldinger. Prøver igen idag at få respons.

Bianco
Bianco Dec 21 '20
Citat fra PeterDahl ... men at et firma af den kaliber ikke kan løse logistikken så de kan levere med vinterdæk i december måned er sq lidt mærkeligt og lettere utilfredsstillende.

Nissan leverer konsekvent sommerdæk hele året... 

Vildgut
Vildgut Dec 21 '20
Quote from PeterDahl Jeg købte vinterhjul med bilen. Bilen blev udleveret d. 4/12 på sommerdæk, og jeg ringede til Euromaster for at få en aftale om skift til vinterdæk. Det skulle have været den 17, men dækkene var åbenbart ikke kommet frem, så nu prøver vi igen tirsdag. Har imellem tiden sms’et med Tesla som siger de burde være fremme næste uge, så det håber jeg da. (Den korrespondance jeg referere til herover).   Umiddelbart har Tesla været flinke nok til at undersøge sagen og der har været fin kommunikation, men at et firma af den kaliber ikke kan løse logistikken så de kan levere med vinterdæk i december måned er sq lidt mærkeligt og lettere utilfredsstillende.

Jeg hentede min den 27/12-19 og de kunne heller ikke formå at sikre sig den kom med vinterdæk :) Heldigvis ringede jeg et godt stykke tid før jeg afhentede bilen og fik dem til at sende til Euromaster som jeg så kørte direkte til for at få skiftet.... 

jonsiii
jonsiii Dec 21 '20
Citat fra VildgutHeldigvis ringede jeg et godt stykke tid før jeg afhentede bilen og fik dem til at sende til Euromaster som jeg så kørte direkte til for at få skiftet....

Fik vognen i april '19, og havde samtidig bestilt vinterhjul, men de kom jo ikke med fra start. Da vinteren nærmede sig, spurgte jeg til dem i app'en, og de fik dem sendt til Euromaster. De skrev bare ikke _hvilket_ Euromaster center. ;) Og nu var sagen lukket, så jeg kunne ikke lige spørge baglæns. Nå, det var i start oktober '19, så jeg ventede da bare. Lidt underligt. Et par uger senere, kom der en sms fra Euromaster Viby: "Tid til vinterhjul, bestil tid her". Aha, det var der de var kommet hen. Så fik jeg dem flyttet til Euromaster Vejle.

Skulle jeg bestille igen, så ville jeg skrive i app'en hvilket dækcenter de skulle sende til.

Vildgut
Vildgut Dec 21 '20
Quote from jonsiii
Citat fra VildgutHeldigvis ringede jeg et godt stykke tid før jeg afhentede bilen og fik dem til at sende til Euromaster som jeg så kørte direkte til for at få skiftet....

Fik vognen i april '19, og havde samtidig bestilt vinterhjul, men de kom jo ikke med fra start. Da vinteren nærmede sig, spurgte jeg til dem i app'en, og de fik dem sendt til Euromaster. De skrev bare ikke _hvilket_ Euromaster center. ;) Og nu var sagen lukket, så jeg kunne ikke lige spørge baglæns. Nå, det var i start oktober '19, så jeg ventede da bare. Lidt underligt. Et par uger senere, kom der en sms fra Euromaster Viby: "Tid til vinterhjul, bestil tid her". Aha, det var der de var kommet hen. Så fik jeg dem flyttet til Euromaster Vejle.

Skulle jeg bestille igen, så ville jeg skrive i app'en hvilket dækcenter de skulle sende til.

Ja ok..så er det svært! Jeg havde dog også fortalt dem hvilket center det skulle sendes til!:) 

Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Dec 21 '20
DenseH
DenseH Dec 21 '20
Citat fra Haabefuld3ejer

Hej

Oplever konstant, at man ikke kan komme i kontakt med Tesla i Århus. Man får en remse om nødsituation, servicecenter eller vent. Har fået at vide, men bare kan trykke 3, men det kommer man ikke igennem med. Kun tryk 4 virker, så kommer man igennem til en engelsktalende person, der så kan stille videre til Århus. Det virker ikke særlig kundevenligt.

Jeg har kun gode erfaringer med at komme i kontakt med Tesla Århus. Altid hjælpsomme. Har der været meget run på, går jeg på chat’ten. Her får du svar med det samme. 
Kiefer
Kiefer Dec 21 '20

Citat fra Haabefuld3ejer

Hej

Welcome to the world of Tesla :)

Haabefuld3ejer
Haabefuld3ejer Dec 22 '20

Tak for svar.DenseH: Har de en chat?? Den synes jeg da ikke, jeg kan finde.