@ThomasG
Træls, som det hedder på nordjysk at der stadig er en del sjusk.
Fejl 1: Har du prøvet at geninstallerer endestop på ruden. Der er noget med at holde åben knap nede i nogle sekunder efter den er i bund, derefter holde op til den er i top og holde nogle sekunder. Så skulle den lære nye positioner. prøv at google.
https://tesla-info.com/blog/tesla-window-open.php
Fejl 2: den kan man leve med til de har tid.
Fejl 3: du kan risikere at fælgen er skæv. Købte et spritnyt sæt aero som havde kørt 40 km, inden de var skiftet ud med nye aluer. De lå sommeren over til vinterdækkene skulle på, og der viste det sig at den ene var oval på indersiden af fælgen. Men købt som brugt så kan man sgu nok ikke trække Tesla rundt ved skægget.
Jeg ville nok mærke om det er rystelser i rat eller i sæde. I rat er det højstsandsynligt forhjulene, er det i sæde, midterkonsol, bagsæde så er det højst sandsynligt et baghjul. Jeg ville heller ikke orke vente i 1 måned på at få afbalanceret en fælg, men bare se at trille ned til første og bedste hjulmand og få kigget på det. Det koster 4-600, og så ved du om det er en skæv fælg eller en dårlig afbalancering.
Vores kørte formidabelt med noget der viste sig at være skævt sporet på begge forhjul.Således den sled indersiden væsentlig mere end resten af dækket.
Ellers tillykke med slæden.
Jeg og en kammerat har begge fået vores nye model 3'er udleveret.. Begge biler trængte til afbalancering af hjulene de første 100 km, hvorefter det holdt op. Så måske skal dine nye dæk bare slides lidt til.