Loading...
dk

Tågelygter | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Nov 21 '14

Hej.

Nogen der har overvejet at eftermontere tågelygter foran, jeg fik det ikke bestilt med da jeg købte bilen, og kan se der begynder at komme en del lygter til salg på ebay.com.

Jeg går ud fra at Tesla efterfølgende skal ind og aktivere disse, men er der andet der skal være på plads, f.eks. ledningsføring der er anderledes?

/Martin

supergaard
supergaard Nov 21 '14

Har haft samme tanke, om ikke andet så opgradere lysdioden på bak/drejelyset den er født med i takt med at der kom sådanne på markedet - den ku godt en anelse mere lys... 

Mit spørgsmål vedr. tågelygter er om de også er dioder og hvor meget lys de egentlig giver ved drej / tændt ved kørsel? Har ikke kunnet finde nogen sammenligning med/uden...

FrederikC
FrederikC Nov 21 '14

Vil gætte på at du godt kan skifte dem, og der er sikkert ledninger til det hele.

Meeen, jeg vil æde min gamle hat på at Tesla ikke vil aktivere det for dig.

Kiefer
Kiefer Nov 21 '14

Ja, det sidste er helt klart den store ubekendte, om Tesla vil være behjælpelig med at hjælpe. Ellers må vi have Magrethe Vestager til at hjælpe ;-)

Der kunne nu godt være flere "aftermarket" opgraderingsmuligheder, f.eks. lys og lydpakke, de har jo allerede lagt ledningerne som en god hjælp til os der vil have lidt ekstra lys hist og pist.

/Martin