Du kan få en undervognslanse f.eks https://www.pricerunner.dk/...ce-Sammenlign-Priser
Jeg ville være lidt forsigtig med en højtryksrenser.
På fuld kraft og kort afstand, kan den i nogen tilfælde gøre mere skade end gavn....
Skal man ikke bare bruge den rette dyse?Jeg ville være lidt forsigtig med en højtryksrenser.
På fuld kraft og kort afstand, kan den i nogen tilfælde gøre mere skade end gavn....
Kommer nok an på fabrikat. Nogle modeller kan man justere pumpetryk, men en dyse der giver et lidt "blødere" skyl er jo også en mulighed.
Jeg har ikke svaret, men bare en lidt ligegyldig kommentar. Jeg forstår det ikke - håndvask forstår jeg måske nok, jeg vil bare ikke selv bruge tid på det. Men kombinationen af nænsom håndvask og HØJTRYKSRENSEREN? Det forstår jeg simpelthen ikke.
Kig under bilen, og kig på bagsiden af kofangeren. Der er radar, sensorer, ledning i et væk - og som på ingen måde vil sætte pris på et højtryksrenser...gætter jeg da på :) (og ja, der skal nok være mindste en herinde som siger: Det har jeg da altid gjort.... Men ja, det er altså forskel på biler)