Loading...
dk

Tager jeg fejl, eller er model 3 blevet mainstream? | Tesla Forum

Ice2EV
Ice2EV Feb 1

Hej folkens

Kig lige på billedet af de nye sving bomme på Storebeltsbroens visualisering, er det en hvid model 3 der kører forest imod dig, og ligledes en hvid model 3 der lige er kommer over i den anden vejbane.

https://ekstrabladet.dk/biler/store-aendringer-paa-vej-nu-lukkes-storebaeltsbroen-kortvarigt/8458042

Cool.

Faktisk tror jeg der er 2 mere model 3'er i hvid, en ekstra i hver række. De andre biler er ikke umiddelbart kendbare. Borstet måske fra den grå tættest på, som kunne være en Audi A6 C5 1997-2004.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Feb 1
P85DK
P85DK Feb 1

Da det er et computergeneret billede, så tror jeg bare det er en grafiker der er både fan og lidt doven ;-) Så der er røget en del Model 3 ind ...

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Feb 1
Ice2EV
Ice2EV Feb 1

Den er jeg med på, men det var lige en overflod af raket søstre jeg lå mærke til.  :-)

jpx
jpx Feb 1

Nu er jeg selv ret ny tesla ejer, men jeg syntes godtnok også jeg spotter mange andre 3'ere rundt om; selv på en kort tur ind og handle her til aften så jeg 3 andre (1 parkeret, men alligvel...) på 2x2km.

jramskov
jramskov Feb 1

Der er helt sikkert kommet en del, men den var også 7 mest solgte personbil i 2020. Der er minimum 3 indenfor få hundrede meter af os :) 

...og en Taycan.

Ice2EV
Ice2EV Feb 1

Bor selv i en lille oplandsby på 3500 indbygger, der er der såvidt jeg lige kan tælle op:

model S er der vist 5 eller 6 af

model X er der 2 eller 3 af

model 3 er der 6 eller 7 af

I området har jeg set nummerpladerne AY XX X80-81-82-83-84-85-86 (mener jeg et erindre)

Da vi fik(nåh ja købte, man får meget lidt her i livet), var det mindre tit man lige mødte en medpilot, men nu er der nærmest hver gang man er ude at handle.

cth
cth Feb 2

I storkbh. er de alle vegne.

I området hvor jeg bor er der mindst en model 3 på hver vej...

På mit arbejde har der siden 2015 været 2 model S og af og til en på besøg fra anden afd.

Nu er der stadig 2 model S incl. min, men der er 7 x model 3

JA.. helt sikkert er model 3 mainstream.

Forummets indlæg er redigeret af cth Feb 4