Loading...
dk

Tesla M3P 2021 i problemer? | Tesla Forum

Twinauto
Twinauto Feb 7
Jeg sad og skrev med et medlem på den internationaleTesla FB gruppe omkring vores M3P. Jeg synes han var lidt træls, han var mega negativ på Tesla, og jeg forstod ham ikke. Så gik det op for os, at han har den nye 2021 med varmepumpe og jeg har en 2020 uden. Han sendte mig denne video med Teslabjørn for at forklare mig problemet. Holy shit - jeg har været ved at trykke på knappen til en 2021 flere gange, men ikke gjort det. Jeg skal ikke have klinket noget før dette issue er adresseret. Det står også klart, at det ikke er en enlig svale. Acc bliver simpelt langsommere og langsommere for ret hurtigt at gå i "nødprogram". Godt nok er det jo ikke altid man ligger og acc på den måde, men det er jo for at dokumentere problemet - døm selv https://m.youtube.com/watch?v=C-2r4Y_lUsk
kleine100
kleine100 Feb 7
Jeg blev også noget overrasket, da jeg så denne video. Så meget gerne at Tesla fik implementeret en funktion/feature som giver brugeren mulighed for at vælge mellem en effektiv eller hurtig bil. 

Nogen der ved om track mode holder batteriet varmt, så man ikke mister så meget acceleration? Eller om det bare naturligt holdes varmt, fordi det forventes man køre bilen hårdt når man er på bane?

Tænker at det bliver løst med en software update før eller siden...
Twinauto
Twinauto Feb 7
Trackmode er ikke effektiv og ikke speciel "sund" i længere tid, da der begrænser kølingen af batteriet
P85DK
P85DK Feb 7

Ups - den er vist ikke helt gennemtænkt.

TSLA
TSLA Feb 7

Ja flittigere hjemmearbejde efterlyses....