Loading...
dk

Vand i bunden af bagagerum | Tesla Forum

ODE90D
ODE90D Feb 21
Jeg har en TMS fra 2015 og har konstateret at bunden af bagagerummet (i fordybningen) er helt gennemvædet af vand. Er der nogen som har en idé om hvor det kommer ind? Det er noget der er sket for nylig men kan sagtens have stået på henover nogle måneder
P85DK
P85DK Feb 21

https://youtu.be/BRgzG2fMlTM

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Feb 21
ODE90D
ODE90D Feb 21
@p85dk Tak for tippet men min bagklap er ikke fyldt med vand. Det kommer ind nede i selve “brønden” et sted da bunden er det eneste der er vådt. Den dækplade der ligger over er knas tør.
griffel
griffel Feb 23

PJeg har haft (en del) vand i bunden af min trunk også. Det kom efter en reparation, og det kom ind af et hul omme bag kofangeren. Det skete kun når det regnede (naturligvis...), men jeg troede det kom nedefra når jeg kørte, fra hjulkassen eller noget deromkring, så jeg kørte en tur i regnvejr og lå med hovedet nede i “kælderen”. Der kom ganske rigtigt vand ind.

Men et par dage senere så jeg, at der var kommet nyt vand ind da den holdt parkeret! (Den plejer at holde under tag, derfor var det ikke sket før nu).

Det viste sig at vandet løb ned langs med åbningen til bagklappen (som det jo skal) og så fandt et lille hul inde bag ved kofangeren under eller ved siden af baglygten.

Prøv at hælde noget vand på bilen og se om der er resultat...

MOS
MOS Feb 23

@ODE90D

Jeg har selv haft en del sne på bagagen i min frunk, hvilket nu er smeltet, så der er blevet pænt vådt. Det er nok ikke det samme med din, men hvis du også har haft sne i bagagerummet, så kunne vandet i princippet stamme derfra. Bare en tanke.

MOS
MOS Feb 23
Citat fra griffel

PJeg har haft (en del) vand i bunden af min trunk også. Det kom efter en reparation, og det kom ind af et hul omme bag kofangeren. Det skete kun når det regnede (naturligvis...), men jeg troede det kom nedefra når jeg kørte, fra hjulkassen eller noget deromkring, så jeg kørte en tur i regnvejr og lå med hovedet nede i “kælderen”. Der kom ganske rigtigt vand ind.

Haha, kan lige forestille mig det! Håber i det mindste, du har haft AP slået til, da du kravlede om i kælderen. ;-> 

ODE90D
ODE90D 7 timer siden
@griffel: Tak for tippet. Det vil jeg prøve