PJeg har haft (en del) vand i bunden af min trunk også. Det kom efter en reparation, og det kom ind af et hul omme bag kofangeren. Det skete kun når det regnede (naturligvis...), men jeg troede det kom nedefra når jeg kørte, fra hjulkassen eller noget deromkring, så jeg kørte en tur i regnvejr og lå med hovedet nede i “kælderen”. Der kom ganske rigtigt vand ind.
Men et par dage senere så jeg, at der var kommet nyt vand ind da den holdt parkeret! (Den plejer at holde under tag, derfor var det ikke sket før nu).
Det viste sig at vandet løb ned langs med åbningen til bagklappen (som det jo skal) og så fandt et lille hul inde bag ved kofangeren under eller ved siden af baglygten.
Prøv at hælde noget vand på bilen og se om der er resultat...
@ODE90D
Jeg har selv haft en del sne på bagagen i min frunk, hvilket nu er smeltet, så der er blevet pænt vådt. Det er nok ikke det samme med din, men hvis du også har haft sne i bagagerummet, så kunne vandet i princippet stamme derfra. Bare en tanke.
PJeg har haft (en del) vand i bunden af min trunk også. Det kom efter en reparation, og det kom ind af et hul omme bag kofangeren. Det skete kun når det regnede (naturligvis...), men jeg troede det kom nedefra når jeg kørte, fra hjulkassen eller noget deromkring, så jeg kørte en tur i regnvejr og lå med hovedet nede i “kælderen”. Der kom ganske rigtigt vand ind.
Haha, kan lige forestille mig det! Håber i det mindste, du har haft AP slået til, da du kravlede om i kælderen. ;->