Loading...
dk

Dug i baglygter. | Tesla Forum

Kemp
Kemp Feb 25 '21
Min TM3 LR AWD 2020 model købt dec 2019 har dug i baglygter. Har i oplevet det samme problem? Burde jeg bestille tid ved SC? 







AgentP
AgentP Mar 23 '21

Jeg havde decideret vand i min den ene. der lå to cm i bunden. I den anden side lidt dug.

Mobile service var forbi i onsdags og skifte de berørte lygter.

Ice2EV
Ice2EV Mar 23 '21

@Kemp

Havde det samme i baglygter og tågelygter, da jeg var forbi for udskiftning af forlygter på garantien i forrige uge.

Forlygter blev skiftet. Men baglyter og tågelygter var der kun dråber som din, og det var normalt. De blev kun skiftet hvis der var decideret vand i dem, var svaret.

 

Men sjovt at medens vi stod og kigge på den, så opstod der spontant mere dug i baglygterne.........

 

Parkerer du i sollys, så forsvinder det. Vender du så bilen over i skyggen, så tiltager det. Vores var helt væk i en periode efter sommerens Spaniens tur, hvor der var 35 grader og fuld sol.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Mar 23 '21
CanEl
CanEl Mar 23 '21

når du næste gang får varmet lygten godt op, så tag stik af bagpå, og prøv at skifte luften ud.

Metguy2000
Metguy2000 Mar 23 '21

Kan kun anbefale at se video’en som danbra linker til. Har set sen tidligere og den forklarer problemet, og giver et nemt fix. Iøvrigt en problem Tesla lagt fra er alene om.
 

Citat fra Danbra56

https://youtube.com/watch?v=HgLlj04SLrA&feature=share