Det er altid en god ide at spørge Tesla Support, omvendt så er det også en ide at forsøge reset selv - ligesom du har gjort. Jeg ville nok også forsøge med den lidt større 'factory reset', som på TM3 vist er her: Controls -> Service -> Factory Reset.
Og ja, det sletter godt nok dine sædeindstillinger, adresser i navi osv osv osv. Men det er til at leve med. Når den så er oppe igen, vil jeg se om LTE eller mobildata-forbindelsen er tilbage. Hvis den ikke er, så del din internetforbindelse fra din mobil og se om der er hul igennem der. Bare så Tesla har noget at arbejde med når du afleverer den på fredag.
Fik du det fikset?Yes! Jeg kom ind til servicecenteret i fredags og fik en lånebil. De ringede efter en håndfuld timer og forklarede, at problemet var løst efter en geninstallation af bilens firmware. Der var måske sket en fejl i forbindelse med download af den sidst, mente teknikeren. Så jeg kunne hente min bil og alting er virker upåklageligt. Har heller ikke oplevet noget byggekvalitetsfejl eller lignende, så jeg er en rigtig glad ny M3P ejer :-) !