Er godt nok skuffet, fortyder godt nok jeg skal aflevere passaten i morgen, lige afhentet en tesla model 3 LR, hvid kabine og jydekrog.
og det har været en halvskuffende oplevelse.
de ting jeg frygtede har egentligt været i orden, bilen havde ikke visuelle defekter exteriør mæssigt, alt var samlet ok, eneste lidt trælse var at der sad rester af plastik alle mulige steder, som ikke var pillet af, og bilen var ikke sådan "ren" ren... (samt kofangeren sidder lidt tilbagetrukket så når jeg holder i en ovenlyst garage, så er der skygger fra skærmene, men ens i begge sider)
da jeg kom ind i den, så var der simpelthen også beskidte mærker OVERALT i bilen, så måtte have en sælger igang, der havde været en minearbejder igang med at klargøre den.
da vi så var færdige med alt dette, og det eneste han ikke kunne få rent var visiret, som jeg skulle komme ind med til service.. så kørte jeg .. 10 km senere, så var det klart at rattet var 10 grader skævt, og den ryster meget ved 90km/t plus.. især ved 115-130..
så gætter på 4 hjuls udmåling og afbalancering.
ingen rigtig vindstøj så ingen lister der hænger.
Jeg har sådan en "underlig" digital / whine agtig lyd under stærk acceleration, ikke højt, lidt som et grafikkort der hviner.. lidt lyd på anlægget og man hører det ikke.
Jeg må indrømme jeg føler jeg aflevere en væsentligt bedre bil i morgen, end den jeg har fået.. det var et fejlskud det her.. men håber i det mindste tesla vil løse de her problemer.. ringede til service da jeg holdte fra på motorvejen, fik fat i en engelsk talende dame, som bare bedte mig om at smække det ind til service, og første tid var den 22.. det er der lang tid til.