Loading...
dk

Sonne tester elbiler og elbilskonceptet | Tesla Forum

cth
cth Mar 12

https:///...nikolaj-sonne_212209

Jeg synes personligt at har forstået casen og er ikke bare endnu en der ikke ved noget.

Han kommer godt omkring.

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Mar 12
Er det ikke et gammelt afsnit eller er der kommet et nyt?
cth
cth Mar 12

Ved jeg ikke... har ikke set det før.

Så troede det var nyt.

Ice2EV
Ice2EV Mar 12

Det er fra sidste efterår.

Normalt kan jeg godt lide Gintberg, men han blæser alt ud af proportioner. Han skulle evt, have sat sig ind i sagerne inden han købte den mest kWt slugende slæde til det kørselsmønster.

Havde han nappet en Model S LR 2020, så ville han meget begrænset være ramt af noget som helst indenrigs  i DK.

Ligesom Tesla SuC "misundelsen" burde være forklaret nærmere. Der er jo ingen der fatter det er Tesla og firstmovers der har finansieret det ladenetværk. Tak til MOS, P85DK, Kiefer etc. Vi er evigt taknemmelige!

Clever, EON, CK, Shell, Sperto, FDM, AURA etc. Har alle fået offentlige tilskud som burde have været pålagt et roaming krav til fornuftige takster!

jonsiii
jonsiii Mar 12

@cth Det var et godt program, og han skjulte det meget godt. ;) Det endte således:

https://twitter.com/nikolajsonne/status/1341788885496573953

MOS
MOS Mar 12
Citat fra Ice2EV

Normalt kan jeg godt lide Gintberg, men han blæser alt ud af proportioner. Han skulle evt, have sat sig ind i sagerne inden han købte den mest kWt slugende slæde til det kørselsmønster.

Havde han nappet en Model S LR 2020, så ville han meget begrænset være ramt af noget som helst indenrigs  i DK.

Hvad havde du regnet med? Jan Gintberg er jo standupkomiker. 

HrMogensen
HrMogensen Mar 13

Jeg endte med at se sidste halvdel af programmet igen. Så det da det blev vist første gang sidste år. Det er rimeligt underholdende - især da det går op for ham hvor mange penge han har smidt i Wolfgang :D 

Det er lidt ærgeligt at Tesla endte med at fylde så lidt - men pyt.

Forummets indlæg er redigeret af HrMogensen Mar 13