I går fik jeg en fejl under kørsel: BMS_w035: Vehicle may not restart (Service required). Den forsvandt igen, men kom flere gange tilbage. Kom også efter parkering - og så kom også BMS_u008: Acceleration and top speed reduced (Performance may be restored on next drive). Jeg genstartede begge skærme og parkerede bilen for natten. Idag prøvede jeg igen - og fik forskellige andre fejl: GTW_w157 Power reduced (Vehicle systems shutting down), GTW_w018: Electrical system power reduced (Vehicle may shot down unexpectedly) og DI_u014: Unable to drive (Voltage supply too low). Først ville den ikke lade, men nu gør den det - dog bliver den ind imellem afbrudt og starter igen. Jeg kan køre, men med masser af fejl, ingen regen og reduceret acceleration.
Jeg kontaktede Tesla - og den flinke servicemedarbejder sagde: Du skal til service, du skal have den på ladbil - må ikke køre dertil. Jeg spurgte til hvad der kunne være galt - og fik: “I’m not allowed to tell you - SC will tell you more when you get there”
Jeg skal selvfølgelig til service i næste uge men er dog lidt nysgerrig her i weekenden: Er der nogen, der har en idé om hvad fejlen kan være?