skal til mit service nummer 2 i morgen, så kom i tanke om jeg ikke havde prøvet krogen endnu, men det er jo en westphalia, så tænkte det nok bare skulle passe.
Jeg kan simpelthen ikke få den til at låse..jeg har fulgt vejledningen... og forsøger ..
piller selvf. dækkenet af, piller den der plast ting der sidder i selve fatningen af..
låser krogen op med nøglen, hiver håndtaget ud og drejer til den siger klik og låser sig i positionen så de 3 låsekugler kan fuldt falde ind i trækket..
så skubber jeg den op i fatningen, og den sidder så langt oppe i fatningen at krogen er SVÆR at få ud, men den låser ikke.. har prøvet også med lidt "knofedt" eller et markant skub.. og den vil bare ikke låse, kan få den til at frigøre selve låsen så den låser når jeg hiver den ud. men den vil ikke låse i selve fatningen.
er der et easy fix på det, eller er det "tesla" for seriøst godt gammeldags træt af den bil.
nogle snakke om at slibe på "v" formen, andre snakker om at smøre, men jeg har også set folk der har slebet på den, og fundet ud af at hele "modtageren" skal skiftes.. og seriøst vil jeg bare gerne at det virker..
i morgen er "pensel" dag på Teslaen, hvor de vil "håndmale" de steder hvor der nu mangler maling.. det er jo godt det kun er en bil med afgift der vil koste 740.000kr, så er det mere forståeligt at det er "kvalitets" niveauet, i forhold til alt andet vi har haft.. (selv min billige 207 fik en respray hvor der var mangel på maling, og min Kia til 200k inkl afgift fik også en respray på indersiden af bagklappen).. og der var reelt ikke mangel på maling, og det var LANG tid efter levering.