Hej.
Er der andre end mig der får en fejl 404 når man klikker på en brugerprofil?
/Martin
Hej.
Er der andre end mig der får en fejl 404 når man klikker på en brugerprofil?
/Martin
Korrekt, systemet er forsøgt opdateret, men noget gik galt bagved. Smedegaard afventer en opdatering af Oxwall systemet som er platformen forum kører på.. Blog er også slået fra da denne ellers får systemet til at gå HELT ned.
Er der nogen løsning i sigte på problemerne med brugerprofilerne? Jeg kan heller ikke sende beskeder internt i mailboxen, så derfor Claus, enheden er sendt i mandags.
Forum fixet - kan igen vise brugerprofiler og blogs. Kopierede forum hjem til min lokale maskine, og rettede de par fejl der var sneget sig ind under en ikke komplet opdatering af sitet. Opdaterede manuelt de par filer der manglede, testede og uploadede til server.
Nyt på forum - se hvem der besøger din profil: Gå til "Min tidslinie" og se de seneste besøg
Efter opdateringen har jeg konstant en grå indikation på at der er en PM i min indbakke. Men der er ingen ny PM når jeg åbner indbakken. Andre der oplever tilsvarende?
Det har jeg også haft, men sådan har det været længe, den er lang tid om at forstå hvornår en besked er læst.
/Martin
Jeg har ingen problemer med indbakke eller noget andet efter KenSeitzberg fixede forum.
Og det er Ikke bare fordi der rent faktisk gemmer sig en ulæst besked et eller andet sted i jeres indbakker? :-)