Loading...
dk

hvor sårbar er motorhjelmen | Tesla Forum

Rasmusdc
Rasmusdc May 28

Jeg ved den er aluminium og træls at lukke, og har 2 håndslukket den siden jeg fik bilen... 

jeg var så lige inde ved carglass pga et stenslag i forruden, så ser han hvor skæv min motorhjelm er, og siger det er super let at justere..

så åbner den og han justere, og lukker i, men får den justeret lidt for højt op, og giver den et par tryk inden jeg får stoppet ham omkring logoet ...

de næste par gange, gør jeg det så, som jeg plejer med 2 hænder, kiggede kort, og synes ikke jeg kunne se noget, så kørte bare derfra igen.

er nu kommet hjem, har haft en klud på, og virker som om der er en MEGET blød meget minimal bule på et større område lige til højre for tesla logo´et.

er det virkelig så let at bule den motorhjelm? jeg kan jo ikke rigtigt gøre noget, og seriøst lyset skal stå rigtigt for at se det (hvid bil) så kan jo have været der før, kan have været der fra fabrik uden jeg har set det.

men er der andre der har oplevelser med det.

PeterE
PeterE May 28
Ja, det er nemt at lave en bule i alu. Prøv at trykke på en tom sodavandsdåse og gør så det sammen med en tom konservesdåse. Forskellen er kæmpe, og det er ikke helt det sammen - men forskellen på materialerne er.