Hej,
Jeg oplever pt. 3 nye problemer med min Model S (årgang 2015), som jeg gerne vil høre om andre også har, og evt. om der er nogen, som ved hvad der kan gøres ved dem:
- Når bilen er parkeret, tror den at den er et helt andet sted end den faktisk er.
- Energiforbrug visning er "helt skør"
- Felter på den store skærm er "sort med støj"
Ad. 1
Mens jeg skriver dette så fremgår det af Tesla App'en at bilen befinder sig i på Sortemosevej i Allerød, selv om den faktisk holder parkeret i Kongens Lyngby.
Det virker ikke til at være en fejl i Tesla App'en, for når man sidder i bilen, inden man beynder at køre, viser bilen også en tilfældig lokation, og det er ofte ikke engang en lokation hvor bilen har være parkeret (eller holdt stille)!
Dette problem har været der fra før seneste SW version (aka før 2020.48.37.2)
Ad 2
Fra før opdateringen til 2020.48.37.2, viser bilen til tider nogle helt skøre oplysninger mht energi forbrug, fx. et gennemsnit på 16 Wh/km over de sidste 50 km, så min resterende rækkevide er 999 km - men det er jo desværre ikke sandt!
Se vedhæftede billeder
Ad. 3
Efter opdateringen til 2020.48.37.2, kommer der indimellem "sorte felter med farvestøj" på den store skærm - se billede
Før jeg fik skiftet min eMMC, havde jeg ofte dette men det var for det meste hele skærmen.
.jpg)
.jpg)