Loading...
dk

VAG gruppens PR afdeling har igen drømt noget op | Tesla Forum

Ice2EV
Ice2EV Jun 25

Som de anser for at være et sted de er verdensledende og vorsprung durch technik.

https://ekstrabladet.dk/biler/vil-aendre-bilindustrien-mere-end-elbiler/8648260

HrMogensen
HrMogensen Jun 26

Positivt set betyder det forhåbentlig at EU vågner lidt mere op og ændrer en del af den fuldstændigt håbløse lovgivning på området... 

For os er det en dårlig combo af at vores bilers egenskaber er hæmmede og Tesla ikke helt formår at få det allerbedste ud af nuværende.

P85DK
P85DK Jun 26
Citat fra HrMogensen

Positivt set betyder det forhåbentlig at EU vågner lidt mere op og ændrer en del af den fuldstændigt håbløse lovgivning på området...

Ja, frigiv det hele - mere beta testing på vejene ...

HrMogensen
HrMogensen Jun 27
Citat fra P85DK

Antager du er en anelse ironisk her :) 

Jeg mener nu også at det er lige frisk nok at sende en flok "ekstremt positive twitter konto ejere med mange følgere" løs i trafikken med beta software og tilmed kalde dem for "meget sikre kørere".

Det jeg tænker på er fx...:

... hvor skarpt en selvkørende bil må dreje. Oplever dagligt hvordan min dyt ikke bliver midt i vejbanen i en skarp kurve eller fx med helleanlæg i midten. Indtil det gøres frit burde Tesla sænke farten for at kunne blive i midten.

... at bilen selv kan skifte bane på motorvejen. Det er ikke beta i USA. 

Ice2EV
Ice2EV Jun 27
Citat fra P85DK

Sarkasmen forstået. Men der er altså rigtig mange der reelt har et kørekort der burde stå "beta" på.

Så spørgsmpålet er om det samlet er ringere?