Loading...
dk

mistet internerforbindelse | Tesla Forum

Jenskh
Jenskh Jul 18
Jeg har mistet internetforbindelsen til bilen i går lørdag. Den er stadig ikke kommet tilbage her søndag. Jeg betaler det månedlige bidrag for forbindelsen så det er ikke den fejl. Er der andre der har mistet forbindelsen eller er det min model 3 den er gal med?
MOS
MOS Jul 18

Jeg har forbindelse til min Model S. Har lige tjekket på appen. Jeg har gratis internet på den.

Noogi
Noogi Jul 18

Ingen problemer her på min Model S.

HrMogensen
HrMogensen Jul 18

Uanset om du betaler for Premium Connectivity eller ej så har bilen altid internetforbindelse (medmindre du befinder dig i P-kælder eller sted med ekstremt dårlig forbindelse).

Har du prøvet "reset" (som ofte kan løse diverse problemer). Holde knapperne på rattet inde samtidig indtil skærmen bliver sort. Så går der noget tid (op til et minut eller mere) før den booter op igen. 

Jenskh
Jenskh Jul 19
Jeg har prøvet og resette både med og uden bremsen på. Det har ikke hjulpet.
Ny er der kommet til at venstre airbag fejler og at bil alarmen går uden grund 1-2 gange i døgnet.

Der er fejl der er opstået efter skiftet til HW3 så det er nok nogle stik der ikke er samlet ordentligt. Der var også et panel langs oversiden af bagagerummet ved bagsmækken der ikke var monteret ordentligt.

Jeg har kontaktet support og de beder Hillerød ringe til mig i dag. Jeg viller gerne at den rullende support kunne klare det da jeg har dårlig tid til at skulle til Hillerød
Bianco
Bianco Jul 19

Der var ingen forbindelse på min S på hele køreturen i går eftermiddag. Restart af MCU hjalp ikke. Har ikke testet i dag (MCU1, Premium Connect).

EDIT: Samme problem i dag (har ikke kontaktet Tesla endnu)

Forummets indlæg er redigeret af Bianco Jul 20
HJJ
HJJ Jul 21
Ville installere en tilgængelig opgradering, men har heller ikke wifi her til morgen?
Model S december 2015!
KimT
KimT Jul 21

Min har fint forbindelse, og er ved at downloade 2020.48.37.6

Jenskh
Jenskh Jul 21

Sidder aktuelt hos Tesla i Hillerød. De har lige fået bilen. De ville skifte noget forholdt til airbag og alarm og så ville de se på det med den forsvundne internetforbindelse. De siger det tager ca. en time så det er helt fint

Bianco
Bianco Jul 21
Quote from Jenskh

...De siger det tager ca. en time så det er helt fint

Det lader til at vi har mistet forbindelsen til Jens... ;-) 

Jenskh
Jenskh Jul 22

Næhh,

Forbindelsen er ikke helt mistet - altså den fra mig.

Jeg fik rettet de to fejl med airbag,en og alarmen der gik. Begge dele var åbenbart defekter i ledningsnettet.

Det med internetforbindelsen der forsvandt i fredags er åbenbart sværere. De kan se at modem'et ikke får strøm, men hvorfor skulle de undersøge.

Den har fået en ekstra opdatering og så har de - så sent som i dag - trukket nogle data mens den var på wifi.

De har lovet at vende tilbage i morgen fredag med et bud på en løsning.

Forummets indlæg er redigeret af Jenskh Jul 22
Bianco
Bianco Jul 22

Fik min forbindelse tilbage - Ringede til Tesla som foreslog hard-reset (2xrullehjul og bremse i 20 sek.) Det gjorde ingen forskel, men så virkede det pludselig 20 min. senere...