Loading...
dk

BT problemer baggagerums åbning | Tesla Forum

Rasmusdc
Rasmusdc Jul 21

Jeg har fået et problem (både jeg og konen) jeg har en Iphone 11, konen den nye SE, og det har virket perfekt indtil for kort tid siden.

vi har en Tesla Model 3 fra april 2021, når jeg kommer bagfra bilen så lader telefonen mig ikke åbne baggagerummet, ved at trykke på knappen, har virket ALTID, selv uden cover og i forlommen, NO dice, holder jeg min telefon op til bagruden helt ind mod bilen, så ja så kan jeg åbne.. så som om den bare ikke kan nå BT modulet.. 

har prøvet genstart... er det virkelig noget jeg skal på service center med?

Ice2EV
Ice2EV Jul 21

Har af og til den effekt, men det plejer at afhælpes med lige at låse mobilen op, så der er liv i den.

MOS
MOS Jul 22
Citat fra Rasmusdc

har prøvet genstart... er det virkelig noget jeg skal på service center med?

Mener du bilen eller mobilen? 

Jenskh
Jenskh Jul 22

Jeg har nogne gange tilsvarende problemer med min OnePlus 9 pro. Det er som om den seneste version af Android sætter BT modulet til at polle sjældnere - sandsynligvis for at spare strøm.

Hvis jeg aktiverer telefonen reagerer den og bilen med det samme på nærvær.

Forummets indlæg er redigeret af Jenskh Jul 22
Rasmusdc
Rasmusdc Oct 12

har lært at gå ned af siden af bilen ,det gør den næsten altid låser op...

hvis det først er jeg har problemet så er eneste løsning at tage telefonen op at lomme og holde den ind over bilen, før den fanger den, men efter jeg opserverede problemet, så hørte jeg om en del der har det samme.

ikke noget der er opstået, grunden til jeg aldrig har bemærket det før, er de steder jeg parkere der går jeg normalt ned af siden af bilen, før jeg kommer til bagklappen.... eneste tidspunkt jeg reelt ikke gør det, er når jeg skal montere jydekrogen.

Ice2EV
Ice2EV Oct 12

Har Iphone. Sjældent problemer med at låse op. Men det sker vel 1 gang om måneden. Plejer at afhælpe ved bare at tage mpbil op af lommen og tænde skærmen, så er der hul igennem. Det føles lidt som om mobilen er gået i koma og lige skal vækkes, ikke at det er bilen der er problemet.

MEN fruen siger, den ikke indstiller sædet til hende, uden hun trykker på hendes bruger på skærmen. Det er så heldigt nok det er hende der skal trykke, for jeg kan ikke masse mig ind bag rattet, når hende den lavbenede har siddet der.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Oct 13