Arrh, så har jeg også problemer.
De første par måneder, fungerede oplåsning, musik samt forbindelsen til opkald 100%, helt uden drillerier.
Derefter startede Bluetooth forbindelsen at drille, ingen forbindelse til telefonopkald og musik.
Disse drillerier fra Mr. Musk, er nu opgraderet til et 90` problem, jeg kan nu heller ikke kan låse bilen op. :(
Det eneste der får forbindelsen tilbage er at slukke min iPhone, og tænde den igen.
Jeg tænker her : Com on, der køre biler rundt på Mars, og man kan komme på en "Bustur" i rummet ( Ha Ha, den var morsom), og så kan man ikke få en Bluetooth forbindelse til at virke.
Det var dejligt at komme af med lidt frustrationer :)
Hvad oplever i andre ?