Underligt de ikke giver muligheden for at tilkøbe luftundervogn.
Men måske er bilen slet ikke designet til at have det.
Alu karrosseri... det vidste jeg ikke. Positivt.
Underligt de ikke giver muligheden for at tilkøbe luftundervogn.
Men måske er bilen slet ikke designet til at have det.
Alu karrosseri... det vidste jeg ikke. Positivt.
@cth: Ja, han siger også at de bruger mega castings både front og bag. Troede faktisk kun de indtil videre havde implementeret det til bagenden.
men affjedring... vi må håbe det kan forbedres.
Nok ikke noget den tyske fabrik kan gøre noget ved.
hans kommentar om at jo længere tid man har en tesla desto mere bliver man glad for den og lever med de småting Tesla ikke kan finde ud af..
enig
Hej der,
Jeg er den stolte ejer af en Tesla Model Y, og jeg har søgt at tilføje et strejf af ekstra komfort og beskyttelse til min bils interiør. Jeg har gennemset diverse tilbehør og faldt over TESERYs Model Y gulvmåtter designet til Tesla Model Y.
Jeg kontakter mig for at høre, om nogen af jer har haft erfaring med disse gulvmåtter. Hvis du har, vil jeg meget gerne høre om:
1. Hvor godt de passer til og komplementerer indretningen af Model Y.
2. Deres holdbarhed og lette rengøring efter nogen tids brug.
3. Enhver mærkbar forskel i den samlede køreoplevelse eller komfort.
Som en anden Tesla-entusiast ville din feedback være utrolig værdifuld for at hjælpe mig med at beslutte, om disse er investeringen værd. Plus, hvis du har andre forslag til indvendige opgraderinger, er jeg alle ører!
For dælen @Lisa du må begynde at bruge en anden oversætter, der er noget der ikke rigtigt spiller!
@Ice2EV
Så så! Vi er ikke alle indfødte danskere og nogle har måske lidt sværerere ved formulerelse på dansk end andre. Lad os bære over med det. Det vigtigste er vel, at man kan forstå, hvad der står.
Til gengæld vil jeg rose Lisa for næsten fejlfri tegnsætning.
En ting, der dog er utilgiveligt, er når folk bytter rundt på kW og kWh. Eller skriver KwH. Eller folk, der lader med x antal kW i timen eller noget den stil. Oh ve oh skræk, mit ingeniørhjerte bløder! Det er slendrian og voldtægt af SI-enheder, som burde være forbudt på et site som dette og medføre 30 sekunders karantæne for hver overtrædelse. Og hvis man ejer en elbil eller har en eller anden form for teknisk uddannelse, så er det en skærpende omstændighed og straffen burde fordobles ;-)
@MOS det er muligt, men får jeg en mail med lignende ordstillinger, så slettes den straks som værende fra enten Nigeria eller af russisk oprindelse og med slet skjulte forslag på vej i næste indlæg i tråden.
Nej jeg opgiver ikke mit kreditkort, eller sender 500 til at åbne op for bankboksen i Lagos, hvor der ligger en skjult og hemmelig rubin skat fra dronningen af Saba eller Kong Salomons hof.
@Ice2EV
Bare fordi man ikke har styr op ordvendt omstilling, betyder det ikke nødvendigvis, at man er en suspekt personage fra Nigeria eller Rusland.
Men det er klart, at hvis der står noget om, at man har arvet 12.000.000 USD efter en rig, ukendt prins eller vundet 7.800.000 EUR i et lotteri, man ikke husker at have deltaget i, så skal man nok ikke udlevere følsomme bankoplysninger, men bare smide mailen over i spamfolderen.
Nå men så nap da:
https:///...T1zcF9hdGY&psc=1
De koster væsentlig mindre og er om ikke de samme, så tæt på. Og de er virkelig gode.