Loading...
dk

Tesla lukker deres henvisningsprogram | Tesla Forum

P85DK
P85DK Sep 18 '21

De har lukket for det før og åbnet igen. Det har været ændret utallige gange. Jeg tror det eksisterende program med de 1500 km er det som har kørt i længst tid.

De får ikke en marketingafdeling, deres referral program er effektiv og billig markedsføring.

CaptainChaos
CaptainChaos Sep 18 '21
De første referrals jeg fik i 2020 havde teksten om 1500 km Supercharging + et lod til lodtrækning af model Y hver måned.
Men det med model Y forsvandt før de lancerede model Y i EU, gav vide om der overhovedet er nogen i EU der har vundet en model Y eller Tesla har snydt deres kunder.
MOS
MOS Sep 18 '21
På det seneste har jeg fået 1500 km gratis supercharging pr. referral, men ikke noget lod i lodtrækningen om en Model Y. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal bruge de km til, da min gamle Model S allerede har fri supercharging i hele bilens levetid. Men måske kunne jeg bruge dem til den Model Y, som jeg ikke har vundet. Eller den Roadster, som jeg ikke har nok referrals til...
P85DK
P85DK Sep 18 '21

Skriv til Tesla og spørg om du kan Tesla kredit i stedet for de 1500 km. Jeg fik Tesla kredit i stedet for den powerwall som jeg havde fået i referral.