Loading...
dk

Blinklys kan pludselig ikke slå autosteer fra når autopilot er aktiveret | Tesla Forum

Vildgut
Vildgut Sep 25
Ovenpå seneste opdatering er jeg nødt til at slå autopilot helt fra for at kunne skifte vognbane. Det har virket fint tidligere med man bare blinkede ud, så slog autosteer fra, overhale, blinke ind igen og så aktivere ap. 

Andre der har samme problem? Go endnu vigtigere... Nogen som har en løsning :D

Ice2EV
Ice2EV Sep 25

Har du EAP eller FSD?

Det virkede ganske som vanligt her i eftermiddags i vores. Men har heller ikke EAP eller FSD.

Hanssing
Hanssing Sep 26

Ny software skal man vride hårdt i rattet imens man blinker - det skulle man ikke tidligere.

Tidligere var den meget blød at koble ud, så der er ændret noget (Uden EAP FSD)

Skal lige prøve det i gen, men jeg tror det virkede hvis jeg lige lod den blink 1-2 sekunder først.

Forummets indlæg er redigeret af Hanssing Sep 26
Vildgut
Vildgut Sep 26
Har ikke eap eller fsd. Kun autopilot....

Jeg synes godt nok man skal vride meget i rattet, er så bilen slingrer jo... Er det virkelig løsningen ovenpå eneste opdatering? 

Kører v10. 2 (2021.32.10)
Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Sep 26
Ice2EV
Ice2EV Sep 26

Så er vi lidt bagud i updates. er på 24.5

cth
cth Sep 26

Er der forskellige updates til forskellige biler 3,Y,S,X eller får vi alle sammen det samme.

Er på 2021.32.21

MOS
MOS Sep 26

Der er forskellige updates til de forskellige modeller. Der er også forskellige updates til de forskellige årgange afhængigt af, hvilken hardware, man har i bilen.

Vildgut
Vildgut Sep 26
Jeg har model 3Lr fra 2019.

Prøvede idag det med at blinke og endda et sår sekunder... Føler stadig man skal "rive" bilen ud af autosteer... Det er jævnt frustrerende. :(
Vildgut
Vildgut Sep 28

Der har været en opdatering i morges, og nu kan man igen blinke den ud af autosteer. Lækkert.

Fedt med et produkt der kan "tilpasses"/fejlrettes så nemt.

cth
cth Sep 28

ved køkørsel oplever jeg nu at bilen sætter i gang med ryk og er mere aggresiv.

Før var den for lang tid om at komme i gang.

Kunne man bare komme tilbage til da det kørte smooth og fungerede..

Lille problem..ja ja... men ind imellem gør de noget der virkede dårligere.

Vildgut
Vildgut Sep 28
Cost of progress! De retter det nok snart igen :D