Loading...
dk

pludselig kun 3G | Tesla Forum

Rasmusdc
Rasmusdc Nov 8 '21

er der andre der har det her problem lige nu (for så kan det være et generelt problem med deres udbyder)

Jeg har pludselig ikke LTE mere, har kun 3g (prøvet 3 reboots) det der er irriterende der, er min "voice commands" og spotify virker ikke, især spotify er træls, da jeg bruger det dagligt.

kører fint med sattelit kort uden begræsninger, spotify vil ikke overhovedet hente noget.

det er i Billund området / Give, men som sagt har altid LTE selv i min garage.

Min kone har haft den sidste uge, så aner ikke om det lige er i dag det er startet, prøver at se om det kommer tilbage over de næste dage.

Ice2EV
Ice2EV Nov 8 '21

Har ligeledes bemærket at bilen er svært kontaktbar igen via APP.

Bumle
Bumle Nov 8 '21

Jeg havde også problemer med forbindelsen her til morgen (Horsens området).

Virkede fint i går.

griffel
griffel Nov 8 '21

Jeg havde nøjagtig samme problemer imorges kl. 05.

Fuldt 3G signal, men ingen forbindelse til Spotify eller TuneIn. Det undrer mig, da jeg har før kun havde 3G på min MCU1, og nu, hvor jeg har MCU2 med LTE så virker Spotify åbenbart kun hvis der er 4G. 3G er åbenbart ikke godt nok længere…

Derider
Derider Nov 8 '21

Kan bekræfte at LTE ikke virkede her til morgen - Assens -Vejle-Ringkøbing. Desværre er det ikke første gang at det sker og her til morgen funderede jeg lidt over om det var noget kun relateret til min bil, men det er det ikke.   

Vildgut
Vildgut Nov 21 '21
Det skyldes vel at tesla har en aftale med en billig provider og dertilhørende ringe dækning.... Mener det er telia eller Telenor? 
Cubic
Cubic Nov 21 '21
Citat fra Vildgut Det skyldes vel at tesla har en aftale med en billig provider og dertilhørende ringe dækning.... Mener det er telia eller Telenor? 

Jeg har Telenor / Sonofon :) He He og virker udmærket 

Vildgut
Vildgut Nov 21 '21
De har ikke så god 4G dækning som fx tdcnet. Jeg er på tdcnets netværk, konen på TT netværket... Ingen tvivl om hvem der oftest har 4G eller 4G+.