Jeg har her til morgen en opdatering 2921.40.6 klar.
Her til eftermiddag hænger den stadig, jeg har nulstillet bilen ( Model 3) med bremsen aktiveret.
Hvordan pokker får jeg den videre herfra ?
Jeg har her til morgen en opdatering 2921.40.6 klar.
Her til eftermiddag hænger den stadig, jeg har nulstillet bilen ( Model 3) med bremsen aktiveret.
Hvordan pokker får jeg den videre herfra ?
Vi har ligeledes en opdatering der ikke er gået igennem.
Den siger "Forbind til WIFI for at opdatere"
Men den holder i indkørsel og plejer at suge dem lystigt..........
EDIT
Raketten havde glemt password til hjemme WIFI såvel som til min mobil, som jeg benytter 3-4 gange om året som hotspot.
Den sugede i 3 forsøg softwaren ned via mobilen, men nægtede at finde hjemme WIFI i indkørsel. Men kunne godt hvis jeg kørte 5 meter tættere på........ Den plejer ellers godt at kunne. Kan det være noget frost hejs?
Jeg lavede en sag hos Tesla, men ingen respons, så er det jo heldigt at efter 12 timer, er den færdig.Lav en sag ved Tesla.
Nå ok, tak for info guys.
Måske de bør opdatere deres app :), for jeg kunne ikke tilføje et foto af problemet, udover at de ikke svarede. :(
Det ser jeg som et problem hvis man står med et vanskelig problem, og jeg tænker den dag alle Giga fabrikkerne er oppe på fuld damp, og de virkelig får mange biler på markedet
Jeg havde ingen problemer med opdateringen.
@Ice2EV Ja, det er min oplevelse at wifi antennen i vores TM3 har ret dårlig rækkevidde, jeg får væsentlig bedre forbindelse med min smartphone.
Samme problem her. Startede opdateringen kl 8 idag da jeg troede problemet var løst. Konens ventende opdatering får lov til at vente lidt endnu.
Mærkeligt, min blev rettet en times tid efter jeg oprettede en servicesag i torsdags. Konens m3 godtog opdateringen uden problemer samme dag.
Har også oprettet en sag for flere dage siden. Sagen er blevet slettet, men opdateringen står stadig på 50% download?Du kan ringe til Tesla support, de burde kunne fikse problemet mens du taler med dem:
Ja, men hvis man ser på deres lager biler, så kan du få en 4x4 med lidt ringere performance end M3LR for 560.000, tilsvarende M3LR koster vel ikke over 465k.
Selv en Y er billigere.
Polestar 2 roses til gengæld for køreglæden. Ikke at en Model 3 er dårlig i den henseende i mine øjne. Jeg synes også designet og f.eks. sæderne i Polestar 2 er federe. Den fejler dog desværre i mine øjne totalt på midterkonsollen - der er kun én kopholder og ganske begrænset opmagasineringsplads. Det virker som om de har valgt at lave noget der ser smart i på billeder, men rent praktisk i hverdagen er træls.
Jeg har ikke prøvet en Polestar selv, jeg kender en som siger : Han vælger den fra pga midterkonsollen, den er max i vejen for højre ben/knæ.
Den info jeg har til styresystemer, er at Google sælger dig og din færden i dine mobile enheder, og nu også din bil, der vælger jeg NEJ TAK, i en bil til 500,000 skal sådan noget ikke finde sted.
@cubic Havde godt hørt den var i vejen for højre ben/knæ, men det oplevede jeg ikke som et problem da jeg prøvede den.