Loading...
dk

Opdatering hænger | Tesla Forum

Cubic
Cubic Nov 30 '21

Jeg har her til morgen en opdatering 2921.40.6 klar.

Her til eftermiddag hænger den stadig, jeg har nulstillet bilen ( Model 3) med bremsen aktiveret.

Hvordan pokker får jeg den videre herfra ?

jramskov
jramskov Nov 30 '21

Lav en sag ved Tesla.

Ice2EV
Ice2EV Nov 30 '21

Vi har ligeledes en opdatering der ikke er gået igennem.

Den siger "Forbind til WIFI for at opdatere"

Men den holder i indkørsel og plejer at suge dem lystigt..........

EDIT

Raketten havde glemt password til hjemme WIFI såvel som til min mobil, som jeg benytter 3-4 gange om året som hotspot.

Den sugede i 3 forsøg softwaren ned via mobilen, men nægtede at finde hjemme WIFI i indkørsel. Men kunne godt hvis jeg kørte 5 meter tættere på........ Den plejer ellers godt at kunne. Kan det være noget frost hejs?

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Nov 30 '21
Cubic
Cubic Nov 30 '21
Quote from jramskov

Lav en sag ved Tesla.

Jeg lavede en sag hos Tesla, men ingen respons, så er det jo heldigt at efter 12 timer, er den færdig. 
Så det løste sig selv
Vildgut
Vildgut Nov 30 '21
Jeg oplever samme fejl... 
DenseH
DenseH Nov 30 '21
Har fået opdateringen (2021.40.6) men den står stadig som om den er ved at downloade. Tesla er klar over fejlen. De er ved at rette det og sender rettelse ud til de ramte. Det er meldingen til nogle tyskere der er kommet igennem. Nb. Genstart af bilen gør ingen forskel.
Forummets indlæg er redigeret af DenseH Nov 30 '21
DenseH
DenseH Dec 1 '21
Er nu rettet. For vores vedkommende.
CaptainChaos
CaptainChaos Dec 1 '21
Nu er det et kendt problem i denne update, men jeg har prøvet det med en anden update. Her kan man ringe ind til Tesla support og få dem til at fikse det via telefonen.
Cubic
Cubic Dec 1 '21

Nå ok, tak for info guys.

Måske de bør opdatere deres app :), for jeg kunne ikke tilføje et foto af problemet, udover at de ikke svarede. :(

Det ser jeg som et problem hvis man står med et vanskelig problem, og jeg tænker den dag alle Giga fabrikkerne er oppe på fuld damp, og de virkelig får mange biler på markedet

Forummets indlæg er redigeret af Cubic Dec 1 '21
jramskov
jramskov Dec 1 '21

Jeg havde ingen problemer med opdateringen.

@Ice2EV Ja, det er min oplevelse at wifi antennen i vores TM3 har ret dårlig rækkevidde, jeg får væsentlig bedre forbindelse med min smartphone.

Metguy2000
Metguy2000 Dec 1 '21

Samme problem her. Startede opdateringen kl 8 idag da jeg troede problemet var løst. Konens ventende opdatering får lov til at vente lidt endnu. 

DenseH
DenseH Dec 1 '21
Jeg kunne godt uploade billede i app. Oprettede sag som nu er slettet helt automatisk. Efter at problemet blev løst.
KimB
KimB Dec 4 '21
Har også oprettet en sag for flere dage siden. Sagen er blevet slettet, men opdateringen står stadig på 50% download?
Metguy2000
Metguy2000 Dec 4 '21

Mærkeligt, min blev rettet en times tid efter jeg oprettede en servicesag i torsdags. Konens m3 godtog opdateringen uden problemer samme dag.

CaptainChaos
CaptainChaos Dec 4 '21
Citat fra KimB Har også oprettet en sag for flere dage siden. Sagen er blevet slettet, men opdateringen står stadig på 50% download?
Du kan ringe til Tesla support, de burde kunne fikse problemet mens du taler med dem:
Cubic
Cubic Dec 8 '21

Når vi nu taler om opdatering, så kommer Polestar 2 snart med en opdatering, som skulle give en del performance, men koster 10300 Norske kroner (i Norge). Jeg tænker : godt jeg ikke fik en Polestar

Forummets indlæg er redigeret af Cubic Dec 8 '21
Ice2EV
Ice2EV Dec 9 '21

Ja, men hvis man ser på deres lager biler, så kan du få en 4x4 med lidt ringere performance end M3LR for 560.000, tilsvarende M3LR koster vel ikke over 465k. 

Selv en Y er billigere.

jramskov
jramskov Dec 9 '21
Polestar 2 roses til gengæld for køreglæden. Ikke at en Model 3 er dårlig i den henseende i mine øjne. Jeg synes også designet og f.eks. sæderne i Polestar 2 er federe. Den fejler dog desværre i mine øjne totalt på midterkonsollen - der er kun én kopholder og ganske begrænset opmagasineringsplads. Det virker som om de har valgt at lave noget der ser smart i på billeder, men rent praktisk i hverdagen er træls.
Cubic
Cubic Dec 10 '21
Citat fra jramskov Polestar 2 roses til gengæld for køreglæden. Ikke at en Model 3 er dårlig i den henseende i mine øjne. Jeg synes også designet og f.eks. sæderne i Polestar 2 er federe. Den fejler dog desværre i mine øjne totalt på midterkonsollen - der er kun én kopholder og ganske begrænset opmagasineringsplads. Det virker som om de har valgt at lave noget der ser smart i på billeder, men rent praktisk i hverdagen er træls.

Jeg har ikke prøvet en Polestar selv, jeg kender en som siger : Han vælger den fra pga midterkonsollen, den er max i vejen for højre ben/knæ.

Den info jeg har til styresystemer, er at Google sælger dig og din færden i dine mobile enheder, og nu også din bil, der vælger jeg NEJ TAK, i en bil til 500,000 skal sådan noget ikke finde sted.

jramskov
jramskov Dec 11 '21

@cubic Havde godt hørt den var i vejen for højre ben/knæ, men det oplevede jeg ikke som et problem da jeg prøvede den.

Sider: 1 2 »