jeg ville kigge her hvis det var mig der skulle finde en i dag
https://zapp.dk/
refusion så sørg for at have tæller ude i laderen.
Så slipper du for evt. problemer med skat, som ikke helt vil acceptere tæller i eltavle.
Dog ikk afgjort endnu.
Tak for det!
Easee-lader har indbygget måler og wifi.
Jeg køber bare laderen derigennem så, ikke?
Det lyder som en god ide. 69 kr. i måneden og så 1,10 kr/kWh i refusion. Og boksen har også indbygget RCD type B, så du kan nøjes med sikringer/minikredsbryder i tavlen. Det er faktisk ikke helt dumt.
Den kan også tilføjes til Monta, hvis det skal være.
Jeg har selv en boks fra Ratio uden automatik, med abonnement ved EVSE.dk, og jeg havde nok også valgt en Easee næste gang. Det kan være det bliver til sommerhuset.
ja og de har også en 22kw lader... kunne godt være man skulle smide sin tesla lader over højre skulder og skifte :-)
Du kan jo køre det igennem Monta, hvilket flere af leverandørerne alligevel gør. Så der betyder det ikke noget, hvor du har købt laderen.
Så jeg ville nok kigge skarpt på opstartsprispris
Ladepris.dk -Sammenlign ladeabonnementer til elbil og hybridbiler
Monta / ZAPP har lidt forbehold for tæller i tavlen, da de ikke har fået svar fra skat. Så derfor få en tæller i laderen hvis du kan.
Men den koster også 2000kr. + kabel til 1800kr. mere end teslas som kun mangler tælleren.
Tesla: Sæt nu tæller i :-)
.Tesla: Sæt nu tæller i :-)
Software opdatering. Den kender jo strøm, spænding og tid. Kunne sagtens integreres i app’en med en tæller der lige som kørte km i bilen ikke kan ændres.
.Tesla: Sæt nu tæller i :-)
Software opdatering. Den kender jo strøm, spænding og tid. Kunne sagtens integreres i app’en med en tæller der lige som kørte km i bilen ikke kan ændres.
Måske. Det springende punkt er nok, om de vha. software kan lave en tæller, der er godkendt til afregning. Det kræver en særlig præcis målemetode for at opfylde betingelserne for at kunne få afgiftsrefusion.
Tror du kan se prisen på et 5 meter kabel samme sted.
Jeg har selv 22KW d.v.s. 32 A.
Det kan måske også lade sig gøre hos dig.
Kræver dog lidt viden om din installation.
Men din bil kan "kun" lade med 11kw så du kan nøjes med standard 16 A.
Model S og X kan lade med 16,5 til 22 kw alt efter bil type og årgang.