Loading...
dk

EQS | Tesla Forum

cth
cth Jan 12 '22

Så en EQS taxa ved en cirkleK lader

Bryder mig egentlig ikke så meget om den udefra, men den er ok.

Men der er altså kvali kvali forskel til min S.

Det må man bare erkende. Men til en anden pris selvfølgelig :-)

Var lige inde og sidde i den og taxa manden forklarede og forklarede...

https://youtu.be/lDvm-LjMAuY

Forummets indlæg er redigeret af cth Jan 12 '22
Kiefer
Kiefer Jan 12 '22

Da vi var ude og prøvekøre end i efteråret i Aarhus, syntes jeg den fik min Model S til at se lille ud ved siden af.

Haha, så lige den Youtube video, hans kommentar til med-chaufføren at de er ude og prøvekøre den som de første. Det var den min datter og jeg var ude og køre i nogle uger inden :)

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Jan 12 '22
MOS
MOS Jan 12 '22

@Kiefer

Hvordan ved du, hvornår de var ude og køre i den?

P85DK
P85DK Jan 13 '22

Der er et par stykker i nabolaget, jeg synes den ser noget mindre ud på vejen end jeg havde forventet. Kan ikke blive enige med mig selv om det ser cool ud når baghjulene drejer med eller om den funktion får den til at minde om en skraldebil ;-)

jramskov
jramskov Jan 13 '22

Så den for første gang i går. Fronten er jeg ikke fan af, men jeg er ikke et sekund i tvivl om at den er behagelig at blive transporteret i :)

Kiefer
Kiefer Jan 13 '22

MOS: Ud fra hvornår filmen er lagt op, og hvornår de fik den bil ved Hessel i Aarhus hvor filmen er optaget :)

Jeg tænker ikke de har været flere uger om at optage og redigere filmen...

Men uanset hvad så er det en super lækker bil, min datter var helt overbevist om at Teslaen da skulle skiftes ud. Specielt synes hun nu at skærmen i vores Model S er lidt fesen efter at have set en Hyperscreen. (som så ikke kan levres lige pt på de mindre modeller)

Normalt har Mercedes altdi haft en relativ lille dreje radius, men når baghjulene drejer med også, er det jo helt vildt hvor lidt plads det kræver at vende en bil af den størrelse. Tesla Bjørn har vist også lavet en video hvor han viser det.

/Martin