Som opfølgning på at min bil igår ikke ville lade, kan jeg konstatere at problemet er det samme i dag, nu bare med det twist at det slet ikke er muligt at få gang i ladningen af bilen, hverken på den ene eller den anden måde.
UMC lyser grønt, men bilen lyser rødt... ringede til Tesla hotline, hvor han endte med at få sin "senior supervisor" til at hjælpe med at kigge på problemet da han ikke havde set et tilsvarende problem tidligere, det hjalp hverken mig eller bilen ret meget. Det var ikke engang fordi bilen lige havde holdt stille, jeg var lige kommet hjem efter en tur på a. 30km, det burde have været nok til at bilen ville have startet ladning og ikke være for kold.
Den ville fint regenere på turen. Eneste mulighed for at få den ladet op, er nok at køre en tur til SuC i Randers en gang i aften når ungerne er lagt i seng. Og så ellers ringe til Tesla igen i morgen.
Havde den da bare villet lade på mindst en fase, men det vil den ikke engang den går direkte fra start af ladning til "unable to charge" :-(
/Martin