Lige om lidt er det slut med gratis opladning hos cirkleK.
Selvfølgelig må man jo sige... det er jo en forretning.
Jeg forstår bare ikke helt deres og andres prismodel med 5 kr. KwH.
Spændende om den holder.
Lige om lidt er det slut med gratis opladning hos cirkleK.
Selvfølgelig må man jo sige... det er jo en forretning.
Jeg forstår bare ikke helt deres og andres prismodel med 5 kr. KwH.
Spændende om den holder.
Det som jeg så heller ikke fatter er hvorfor Tesla så åbenbart sætter prisen så lav i de lande de har åbnet deres netværk. Det vil da helt klart betyder at laderpladserne bliver overrendt
Tror ikke den holder på sigt. Der vil snart komme stor konkurrence på priserne på ladning af elbiler. Hvad mon de selv betaler for strømmen?
Tesla er ved at tredoble supercharger netværket.
I Danmark er det vist ikke blevet til meget mere end en pressemeddelelse endnu og nogle grå prikker på et kort hvor datoerne opdateres løbende ;-)
Lige om lidt er det slut med gratis opladning hos cirkleK.
......
Jeg forstår bare ikke helt deres og andres prismodel med 5 kr. KwH.
"Lige om lidt" Er der kommet mere konkret/sikker info om slut for gratis ladning? (har hørt nogen tale om slut d. 3/3?) Men det skulle også være stoppet ved årsskiftet, men blev så forlænget?
Tror Q8/CK mfl. satser på at spille med på de nuværende høje priser og så nøjes med de kunder, som er "tvunget" til at acceptere de høje priser. Måske satser de på at have et vist kundegrundlag i nuværende fossil kunder, som måske flytter med når der skal købes el? Samtidig har de det måske også fint med en langsom overgang fra flydende, til elektrisk energi, da den "flydende" forretning også skal køre i en del år endnu.
Tesla sætter i stedet en attraktiv pris, som er velegnet til at kapre nye kunder/markedsandele. Man har ikke noget "gammelt" med i bagagen, så der er fuld fokus på el.
Lynladere er vist ret dyre at sætte op, så 5kr/kWh er vist ikke helt ublu priser. Det kan så overraske at Tesla vælger at underbyde de fleste andre, især for andre end Tesla biler.
@selsoe IONITY netværket er da ejet af en række af de andre bilfabrikanter så vidt jeg ved?