Som så mange gange før har jeg igen deltaget i en samtale om emnet Tesla, og der blev spurgt til hvor mange der efterhånden var i DK, og jeg svarede, at jeg mente at der var i omegnen af 500, og 200 undervejs her i november/december. Og så blev jeg endnu engang mødt med den løse og provokerende påstand: Nå, så kører der 500 Tesla'er rundt i Nordsjælland /smiley/...
Som bosiddende i Nordsjælland er det jo svært at sige så meget, andet end, at det var mit indtryk, at der da også kørte en håndfuld rundt i Jylland, samt et par enkelte omkring Køge... :-) Ingen nævnt, ingen glemt.
Er der nogen der kender til en eksisterende geografisk fordeling af Tesla-ejere (i DK), eller som har en god ide til hvordan vi kan lave en?
Umiddelbart ville en postnummerliste vel gøre tricket. Men jeg ved ikke hvordan det lige ville kunne organiseres på en måde hvor man bevarede en vis form for anonymitet samtidig med at man sikrede at der ikke kom for meget "støj" med i listen.
Jeg er lidt træt af, at Tesla'en konstant bliver kategoriseret som de riges legetøj. Omvendt kan jeg jo ikke afvise at nogen af de rige også synes at Tesla'en er fed...
Og så skal listen selvfølgelig slettes hvis det viser sig, at vi allesammen bor i Nordsjælland :-)