Jeg har købt et lade kabel ved Tesla i efteråret 2020 - Det virker så ikke længere og jeg var en tur forbi Tesla i Århus og fik dem til at tjekke det. Ovre ved dem kunne de godt få det til at lade 5 min minutter og tænkte derfor alt var godt. Da jeg så kom hjem med det igen, har jeg igen forsøgt at lade med det og nogle gange kan jeg få det i gang i højst 30 min og så slår det fra, nogle gange vil det slet ikke starte.
Derfor har en fra Tesla Århus så fundet ud af hvad der er galt og det er varmen i håndtaget som får den til at slå fra. Jeg kan nemt få det til at virke med et andet kabel og den står ude i fri luft uden påvirkning af varme nogle steder fra. - Så jeg forventer at jeg har min garanti på 2 år JF Købeloven.
Men de kan oplyse at de kun har garanti på 1 år. - Kan de det?
Samtidig kan Telsa Århus ikke rigtig hjælpe, da jeg har købte den på Teslas shop på nettet. Det er den officielle shop, men alligevel kan de ikke se købet i systemet hos Tesla Århus og henviser til at jeg skal skrive en Tesla shoppen og de vil sende mig en mail jeg kan anvende, da det ikke fremgår på nettet.
Kan dette virkelig passe??