@kejsermadd: Jeg tror bestemt ikke du er den eneste der har forsøgt at spørge ind til dette, og vi troede allesammen da vi fik netop vores bil ville problemet være løst...
/Martin
Gustavsfar1: Jeg vil vædde med at ALLE biler som er produceret til, ihvertfald for nogle md. siden, har denne fejl. At man ikke hører alle "klage" over det, er at det ikke lige er noget man opdager, før det er koldt, og der er den "rigtige" vind, og man også har en passende hurtig hastighed. Min S60 har også fejlen, jeg opdagede først det for knap 1 md. siden. Før har jeg ikke lagt mærke til noget. Det er langt fra hver dag jeg mærker det, selvom ude temperaturen er den samme eller koldere end da jeg mærkede det første gang. Giver dig ret i, at det er SÅ pinligt at en bil i den prisklasse har træk ind af vinduet. Jeg tænker jo bare, at når noget kan "trække" ind, kan der så ikke komme fugt, vand andet træls noget ind. Det forklare nok hvorfor så tit side vinduerne dugger, hvis man ikke har meget varme og blæs på.
Noget andet er fugt i baglygter. Selv om jeg havde fået det lavet på min bil, så var der stadig masser af fugt bagefter. Så det er stadig ikke fundet et fiks til dette. Det er jo ting som ikke engang forkommer på en Suzuki Alto..!
Fik min bil leveret 17 Dec 2014 og oplevede den utætte rude på motorvejen hjem. Har nu tid hos Tesla 7 Januar for udbedring. Mikkel fra Service sagde at måden de ville løse det på sandsynligvis var ved at sprøjte mere skum ind??
Holbech: Fugt i baglygtelisten har jeg ikke haft siden SC i Drammen fixede problemet.
/Martin
Så er der en rapport fra US om service bulletin for utætte ruder, men reservedele ikke tilgængelige endnu:
http:///...-Noise-Issue-on-P85D
Jeg har egentlig ikke rigitg haft lagt mærke til problemet længe, men jeg skal da lige love for at, da jeg kørte nordpå af E45 med kraftig sidevind fra vest, der var jo nærmest en stærk vind inde i selve bilen også. Så det er da kun positivt at Tesla nu mener de har fået løst problemet, så kan det være reservedelene kan nå frem til Århus når de åbner.
/Martin