Loading...
dk

Lukker Autoskadestuen? | Tesla Forum

Flash
Flash Apr 27 '22

UPDATE - nej det gør de ikke.

Deres telefonsystem er nede, de fik svaret på mail fra i mandags(tilbud som skulle komme inden 24 timer) efter en rykker på mail i dag, dog ikke med tilbud :-)

Jeg blev dog meget bekymret over den info der var i de links jeg har indsat og syntes at andre Tesla ejere burde have denne info også. Beklager hvis nogen blev krænket på egne eller andres vegne, men jeg mente det var et reelt spørgsmål.

—————————————————————————————————————————————————————-

Nogen der ved hvad der sker? Jeg har en parkeringsskade som de skal lave i Vejle.
Jeg snakkes med Peter i mandags fra Kerstinehøj og kan nu ikke ringe til dem. Jeg ved godt de er to forskellige virksomheder men har jo samme hjemmeside og tlf. nummer - som der heller ikke bliver svaret på i dag.

https://lasso.dk/firmaer/36506792/autoskadestuen-as

https://lasso.dk/firmaer/40516867/autoskadestuen-vejle-aps

Hvor er det ellers godt at få lavet plade-arbejde på sin Tesla hvis man er bosiddende på Fyn?

Forummets indlæg er redigeret af Flash Apr 27 '22
PeterE
PeterE Apr 27 '22

Måske lige voldsomt nok at starte en historie om at en virksomhed lukker fordi man ikke kan komme igennem på telefonen. Har du forsøgt at sende en mail eller ringe til dem igen? Og ja, hvis det er korrekt så er det da virkeligt trist.

P85DK
P85DK Apr 27 '22

Det er vel meget relevant at spørge om de lukker når virksomheden ser ud til at være under tvangsopløsning. Om det så skyldes manglende indsendelse af regnskab eller at ledelsen er fratrådt eller? det er så spørgsmålet.

Det der kan undre er at det er meldt under tvangsopløsning d.4.4.22, men at du talte med dem i mandags.

PeterE
PeterE Apr 27 '22
Citat fra P85DK

Det er vel meget relevant at spørge om de lukker når virksomheden ser ud til at være under tvangsopløsning. Om det så skyldes manglende indsendelse af regnskab eller at ledelsen er fratrådt eller? det er så spørgsmålet.

Det der kan undre er at det er meldt under tvangsopløsning d.4.4.22, men at du talte med dem i mandags.

Ja, det er relevant at spørge og min pointe var om det er relevant at starte et rygte fordi man ikke kan komme igennem på telefonen. Tvangopløsningen kan jo varsles af mange årsager, og betyder tit at en virksomhed blot mangler at levere regnskab, betale moms etc.
Forummets indlæg er redigeret af PeterE Apr 27 '22
P85DK
P85DK Apr 27 '22

Det er vel ikke at starte et rygte hvis erhversstyrelsen har begæret virksomheden tvangsopløst for en måned siden. Så synes jeg ?'et er helt relevant.

Autoskadestuen Vejle var også under tvangsopløsning indtil for to dage siden, hvor det ændrede status til normal igen.

HemligNemlig
HemligNemlig Apr 27 '22
Står serveren til teslaforum.dk ikke hos autoskadestuen eller administreres af dem?
Kan være denne side så også snart lukker.
P85DK
P85DK Apr 27 '22

Eller bliver købt af Elon ?

jramskov
jramskov Apr 27 '22
Citat fra HemligNemlig Står serveren til teslaforum.dk ikke hos autoskadestuen eller administreres af dem?
Kan være denne side så også snart lukker.

Ser ud til at være direktøren for Autoskadestuen der ejer domænet.

PeterE
PeterE Apr 27 '22
Citat fra P85DK

Det er vel ikke at starte et rygte hvis erhversstyrelsen har begæret virksomheden tvangsopløst for en måned siden. Så synes jeg ?'et er helt relevant.

Autoskadestuen Vejle var også under tvangsopløsning indtil for to dage siden, hvor det ændrede status til normal igen.

Relevant, enig. Om teslaforum er stedet, uenig.

:) 

Boomle
Boomle Apr 27 '22

Min bil er hos Autoskadestuen i Kastrup lige nu. Skal nok sige til hvis jeg ikke får den igen. 

Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Apr 28 '22

Hej Alle

Vi lukker ikke:-)

1: vores revisor har ikke færdiggjort vores årsregnskab til tiden.

2: telefonudbyderen 3 havde problemer med sin kontakt løsning igår:

Fejlen på 3Kontakt-platformen er nu identificeret og udbedret.

I går tirsdag 26/4 blev 3Kontakt ramt af en teknisk fejl i en database. Det betød desværre, at indtalte beskeder til telefonsvarere og viderestilling af opkald er blevet slettet hos en række kunder, og at nogle endvidere oplever, at der ikke kan ringes ind på deres numre.

Fejlen er nu udbedret, og 3Kontakt virker igen. For at omstilling med IVR fungerer igen, skal alle berørte 3Kontakt-kunder genindspille beskederne i deres IVR menuer.

På nedenstående link finder man trin for trin-guide til, hvordan man erstatter meddelelser i omstillingssystemet. 

OBS: Jeg sletter denne tråd senere, når lige I der hare læst den har haft en chance for at læse mit svar:-).

Mvh

Emil - Autoskadestuen

jramskov
jramskov Apr 28 '22

Tak for opdatering Emil!

Ps. Er det muligt at få et Tesla Model Y forum?

cth
cth Apr 28 '22

Fint tak for info.

PeterE jeg synes tit du har en holdning til hvad der passer ind og i hvilke indlæg.

Jeg synes det passer fint og med de få indlæg der er herinde, så er der ikke noget der drukner.

Evt. få autoskadestuen til at give dig en moderator rolle :-)

P85DK
P85DK Apr 28 '22

Hej Emil, godt at høre at alt er som det skal være. Set ud fra antallet af Teslaer I har holdende over det hele ude i Kastrup, så bør der også være rigtig godt gang i forretningen :-)

Jeg synes det er fint du sletter denne tråd, da den er ikke indeholder specifik viden som er relevant for fremtidige problemer.

cth
cth Apr 28 '22

ja slet bare og tak fordi i gider køre forum