Hjælp, jeg har pludselig fået en brummende lyd foran. Det lyder som om det kommer fra venstre side mere end lige foran. Hjulene sidder umiddelbart fint fast, og det er en brummende lyd - ikke vibrationer.
Jeg tror ikke at det er DU, i al fald er opstår lyden som farten kommer over 50kmt og bliver blot højere og højere - der er ingen relation til om jeg træder på speederen eller ej. Jeg troede et øjeblik at det var min nummerplade som var løs (en idiot har åbenbart ramt mig med en trailerkrog ser det ud til...men det er vist en gammel småting), så jeg tog nummerpladen af, rettede den op og monterede den med dobbeltklæb og skruerne igen. Uden nogen effekt.
Når jeg kigger ind igennem gitteret under nummerplader, så er der en masse grus/småsten som ved er blevet samlet op henover de sidste mange år. Nok heller ikke det. Der sidder også - i venstre side - en form for kabel med et stik på. Gad vide om det kunne være det. Uanset hvad, så har jeg ingen ide til hvor jeg skal kigge og alle ideer er velkomne. Ellers må jeg ud til Autoskadestuen eller Tesla. Tillægsspørgsmål, jeg vil egentlig gerne have bilen 'serviceret' - jeg er vist på 215.000 km nu. Er det hos Tesla eller en af de andre?
God søndag.
Peter