Loading...
dk

Tesla | Tesla Forum

jonsiii
jonsiii Sep 11 '22

Update Fredericia: Cover taget af de hvide power-kabinetter, strips klippet af ladekablerne, røde mellemspændings-kabler monteret til koblingsstation, stationen "brummer" og Fredericia ses på tesla.com. Den er dog ikke dukket op i bilen endnu. Det er nok bare et flueben hos Tesla, og så skal de røde kegler sparkes væk. :)

Cubic
Cubic Sep 12 '22

Hov. Vi var der på samme tidspunkt som dig, jeg i M3 med 2% tilbage og dig på din el cykel (nederste billede). :))

 

Jeg havde endnu et mislykkedes forsøg på at lade, hos en af de "andre" operatører ved Gribsvad (fyn), jeg ville teste den roste Spirii app, og måtte igen konstatere, at lade nettet er for fragmenteret til at overtage fossil rollen.

 

Jeg talte med en Nordmand på stedet, som havde en lade brik fra Norsk Elbilforening. Han berettede at denne brik fungere alle steder i Norge, Danmark, Tyskland, og havde aldrig efterladt ham i støvet uden strøm, det må der være nogen der kunne lære noget af....

Forummets indlæg er redigeret af Cubic Sep 12 '22
jonsiii
jonsiii Sep 12 '22

@Cubic Ej, du skulle da lige ha bakket til omme ved syd-udkørslen, så havde vi da bare flyttet en kegle. ;) Og nej, det er desværre ikke en elcykel. Den kører endnu kun på rugbrød. :)

HJJ
HJJ Sep 13 '22
Er der noget nyt om Fredericia er åbnet, da jeg godt kunne bruge den på fredag?
Seppe
Seppe Sep 13 '22

Den var ikke på kortet da jeg kørte forbi i morges

HJJ
HJJ Sep 16 '22
Ser nu ud til at være fjernet igen på Teslas kort ?
MOS
MOS Sep 16 '22
Citat fra HJJ Ser nu ud til at være fjernet igen på Teslas kort ?

 Så er Fredericia SuC blevet revet ned igen. Tesla har vel indset, at den ligger for tæt på Middelfart...?! ;->

jonsiii
jonsiii Sep 16 '22

Haha, næeh jeg var lige i Løvbjerg her i eftermiddags, og kørte om og tjekkede. ;) Den var der endnu, stadig med røde kegler. Så var det lige med at finde en pplads, når der nu holdt 6 biler i kø til Cleon. Der var også en lader nede, så det hjalp dem nok heller ikke. 5 ud af 12 biler var Tesla'er, så mon ikke en stor del fremover skipper køen, når de kan se der er +10 ledige 100 meter væk?

jramskov
jramskov Sep 19 '22

@jonsiii Det tror jeg ikke du skal regne med - mon ikke de alle har et Clever abonnement? Sålænge det er tilfældet og med de priser der er på strøm for tiden, sker der næppe ændringer.

Sider: « 1 2 3