Nogen der har bud på hvor den kommer til at ligge?
Nogen der har et bud på den der er vist ved Lyngby nord for København?
Den er også sat til Q3 2022...
Jeg tror det er gætterier hver gang...ingen ved det.
Hvorfor så fokuseret på de ladere?
Fordi i kører i gamle model S med gratis strøm?
Jeg tror det er gætterier hver gang...ingen ved det.
Hvorfor så fokuseret på de ladere?
Fordi i kører i gamle model S med gratis strøm?
Kvalificerede gæt vel. Jeg tror at den nye SUC i Høje Taastrup kommer til at ligge overfor IKEA.
Det er da en meget hyggelig ting af forsøge at forudsige, og ja - det er en kilde til gratis strøm i en TMS.
njaa der mangler også lidt SUC kapacitet tættere på og nord for København for os der bor her ;-)
jeg tror umiddelbart på at der kommer ved City 2 (de er ved at ombygge hele tilkørsels/parkerings arealet på "Nordsiden")
og i Lyngby er de ved at ombygge hele området omkring O3 afkørslen ved Klampenborgvej/DTU, det ville likke perfekt for alle der kommer sydfra og fra/til byen
men igen kun spekulationer, jeg har ikke kunne se nogle Tesla mærkede pakker eller fundamenter eller ?? endnu ;-)
Jeg tror ikke at ret mange synes at deres fritid er værd at bruge på ‘gratis’ (dvs forudbetalt) strøm.
Det er ungernes bidrag for at låne bilen, hvis de alligevel er i nærheden, så fyld den op :-) Så kan de også lære at kede sig lidt ;-)
Jeg tror ikke at ret mange synes at deres fritid er værd at bruge på ‘gratis’ (dvs forudbetalt) strøm.Det er ungernes bidrag for at låne bilen, hvis de alligevel er i nærheden, så fyld den op :-) Så kan de også lære at kede sig lidt ;-)
Og så en 12v-230v omformer i bagagerummet og en striber forlængerledninger, og vupti så betaler Tesla for al min strøm :) Aj ok, men den med at sende ungerne afsted er ikke dumt - lad os så få den SuC i NSJ alligevel...
Jeg tror ikke at ret mange synes at deres fritid er værd at bruge på ‘gratis’ (dvs forudbetalt) strøm. Men ok, med de nuværende el-priser er en tankfuld strøm pludselig 500,- værd og det er da også lidt.
Hvis jeg lader nede i bunden af batteriet med lav SoC, så kan jeg med de nuværende elpriser spare ca. 3 gange så meget som jeg kan tjene på at arbejde. Og så er det endda skattefrit!! Det er da meget godt for at sidde og spille backgammon :) Og kan man så også gøre det i arbejdstiden, så begynder det virkelig at ligne noget...
Så jo, jeg er begyndt at bruge det en hel del. Og jeg er glad for den lokale SuC ved Rosengårdcentret, da den ligger godt placeret ift. indkøb og arbejde. Og glad for min "flat rate el-aftale" til 800.000,-. Og så fik jeg endda en bil med i prisen ;-) CCS-opgraderingen må vel også snart have tjent sig hjem efterhånden...
Og kan man så også gøre det i arbejdstiden, så begynder det virkelig at ligne noget...
Så begynder det at ligne noget - men som arbejdsgiver vil jeg gerne have at man så faktisk laver noget arbejde samtidig.
Så begynder det at ligne noget - men som arbejdsgiver vil jeg gerne have at man så faktisk laver noget arbejde samtidig.
Nu er du jo så heller ikke min arbejdsgiver :)
Men det hedder at stå til rådighed... Jeg laver dog også reelt arbejde det meste af tiden. Men det er da fint lige at få fyldt lidt gratis elektroner på ind imellem i rådighedstiden.
Men det hedder at stå til rådighed...
Ha ha ha :-)
Jeg tror ikke at ret mange synes at deres fritid er værd at bruge på ‘gratis’ (dvs forudbetalt) strøm.Det er ungernes bidrag for at låne bilen, hvis de alligevel er i nærheden, så fyld den op :-) Så kan de også lære at kede sig lidt ;-)
Ha Ha
Jeg tror ikke at ret mange synes at deres fritid er værd at bruge på ‘gratis’ (dvs forudbetalt) strøm.
Der var kø ved Køge SuC (trods 40 pladser!) i går, og ca. halvdelen var gamle S'ere med gratis strøm... Resten var model 3 og nogle udlændinge, som reelt havde brug for at lade... Så der er mange der godt gider sidde i en time med en kop kaffe og avisen for at spare 200 kr.
Jeg tror ikke at ret mange synes at deres fritid er værd at bruge på ‘gratis’ (dvs forudbetalt) strøm.Der var kø ved Køge SuC (trods 40 pladser!) i går, og ca. halvdelen var gamle S'ere med gratis strøm... Resten var model 3 og nogle udlændinge, som reelt havde brug for at lade... Så der er mange der godt gider sidde i en time med en kop kaffe og avisen for at spare 200 kr.
Da gamle S'ere stadig udgør en stor andel af de danske Teslaer så er det vel meget naturligt at de også er repræsenteret pænt på en SuC, specielt da det på ingen måde kan betale sig at lade andre steder, hvor det for de nyere Teslaer er tæt på hip som hap.
De kan jo være på gennemfart på nøjagtig samme måde som de andre biler.
Og det er ikke gratis strøm, det er forudbetalt strøm ...
Nu holder de gamle S'ere jo også VÆSENTLIGT længere tid på Suc end de nye laderaketter, så det er vel meget naturligt at der er større sansynlighed for at se en "gammel" S'er på Suc'erne, når nu alle de nye Model 3'ere er ovre på Clever laderene hvor de har "Gratis" ladning ;-)
Da gamle S'ere stadig udgør en stor andel af de danske Teslaer så er det vel meget naturligt at de også er repræsenteret pænt på en SuC, specielt da det på ingen måde kan betale sig at lade andre steder, hvor det for de nyere Teslaer er tæt på hip som hap.
De kan jo være på gennemfart på nøjagtig samme måde som de andre biler.
Og det er ikke gratis strøm, det er forudbetalt strøm ..
Vi er nok nede omkring 10 % vil jeg tro nu efter det sidste vilde Tesla-år :-)
I grove runde tal omkring 43.000 registrerede Tesla - heraf ca. 4.000 med 1. reg før juni 2017
Og siden september er der også sket en del med strømprisen, der gør det mindre attraktivt at hente sin "forudbetalte" strøm mod høj betaling af tid :-)